Inlägg från: snöstjärna |Visa alla inlägg
  • snöstjärna

Pladderbebisarna Del 7

Thezz:
    Ja men visst, nått somrigare. Det ska jag nog kunna fixa =)
    Vad vill du de ska stå i rubriken nu då?

"Noel & Lovisas saga"
    "Mammalivet ur min synvinkel"

Några smeknamn? "Lillgummis & Lillgos" ?

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • snöstjärna
    Thezzizen skrev 2009-06-05 10:10:39 följande:
    Ååååhh skitirriterad! De skulle ringa m ig om dopet, gjorde det igår när jag satt i bilen så jag hörde inte. Ringde igår o de svarade inte och ringde nu o då är de stängt! F-n, nu måste jag vänta till måndag ju! Snö; stog inte om väntetiden här. men de siktade på 80 op om året iaf...det var det deet fanns resurs för
    Det är rätt många ändå det. Här opas max en i veckan. dvs. ja max 52. Men minus sommar månaderna. Så inte så många. Vi hoppas på att de ska ta fler i veckan så fler opas, så långa köer.

Jag börjar med en blogg jag så får vi se vad det blir. Har du några foton på de två du vill ha med? maila till katharina@kuldsaar.se
  • snöstjärna

Mmagda:

En sån skjorta utan krage då? Sån som ser lite gammaldax ut? Det kan man ju ha lixom annars med? Går att ha både till jeans, finbyxor å shorts =)

• snöstjärna

Vi ska på bröllop nästa sommar, å jag längtar MASSOR!
    Skulle det varit nu i sommar .. not so much. Men nääääästa sommar!
    Då har jag förhoppningsvis kommit ner i "normal" storlek å kan köpa FIIIINA kläder! Å inte bara det som passar kroppen.

Guuuud, så skoj de ska bli!

Ska dessutom få äran att fota dem lite, å även hjälpa till med inbjudningskorten å placeringarna å så =)

• snöstjärna

hihihi sååå sött! Polly - bagladyn ;)

lurksmulan skrev 2009-06-05 10:56:29 följande:
    Kolla här! På den här bilden har hon t.om installerat sig själv under vagnen!
  • snöstjärna
    MagdaA skrev 2009-06-05 10:56:41 följande:
    snö: ja, letat lite efter en sån men itne hittat än...ska kika lite i em om jag hinner. nya snygga jeans skulle han behöva så ev blir det nått åt det hållet. vill ju att han ska kunna leka lite i det också
    Ja jag hade en jag tänkte visa dig som jag tyckte var så snygg.
    Men nu hittar jag den inte!  Ellos hade ju en avdelning med sånna ett tag, å lindex har haft vet jag..
  • snöstjärna

Goddag töser!

Nu är jag på jobbet å gör min första dag på 75%! Ska fixa detta! Lite dumt att vakna med en värktopp just idag dock, men jag är envis!!

Många pauser blir det, var just ute å gick en liten promenad å träffade upp mormor å Jordan. Mormor är hemma hos oss idag med honom då dagmammorna har stängt. Han blev nog lite fundersam varför vi gick åt varsitt håll då jag skulle tillbaka till jobbet.

• snöstjärna
    Thezz:
    Tack, det har gått rätt bra än så länge, "bara" en timme kvar.

Hanna:
    Oj va du bombat med bilder, å jag bara missar. Jättefint badrummet blir!! avis på badkaret!! =)

Åh så söta de är dina två. Hon ser verkligen ut å kunna sova å njuta på det ena kortet, i den underbart söta klänningen/tunikan =) Å jag älskar M's hår!!! Ville inte klippa Jordans lockar jag heller, men nu är det nog dax.. han har ju bara baktill lixom. Inte så där fint överallt. Skulle inte klippa M's lockar heller! Aldrig!! =)

NO:
    Jag förstår dig fullstädnigt, var lika jag. Å vi hann ju inte klart heller .... men fick lite gjort då vi var hemma å sjuka när han var på neo..
  • snöstjärna

Thezz:
    Så söt på bilderna ni lyckas fånga! =))
    Jordan har inte så mycket hår han heller.. ungefär som lovisa.
    Dock en grym lugg .. haha, måste klippa honom nu igen ... han ser inget igen =P

• snöstjärna

Hannnah:
    Jordan blir som lockigast då hans hår är blött å så .. sen ser det mest risigt ut nu när han sover å gnussar det lixom. Så det blir att klippa .. luggen hänger i ögonen med, å det ser mest ovårdat ut just nu =( Önskar han hade riktiga lockar! =)

• snöstjärna

Skattepengarna kommer in i morron för min del, står så då jag loggar in på banken.
    Sköööööna pengar! =) Nästan en hel lön för min del! Gött!

Angående kläder på dagis så har Jordan samma där som hemma, kläder ska användas =) En del kläder som skjortor å sånt har han dock inte mer av bekvämlighetssynpunkt ;) Men annars har han jeans i bland, å mjukbyxor å jackor som han har hemma med. Ett set med regnkläder å stövlar ... men då tar vi ju hem väskan varje dag. Lite bökigt, men så är det.  Sen har vi ju två ställen. Dagmamman måndag & tisdag å dagislokal onsdag-fredag.

• snöstjärna

Full fart här i kväll.
    Nyss sett klart på tv, är speedad i kväll. Knasigt.
    Ska snart gå å sova, tänkte bara spamma ett klipp med killen som ÄNTLIGEN börjat bubbla mer å mer. Mest Jordanska ... men det kommer fler å fler ... udda ord =)

Idag var han Stark! =)

• snöstjärna

Postar en döing vi hade i morse. Han har varit vaken innan 6 den senaste veckan, i morse fick vi bara inte liv i honom. Han behagade vakna efter vi ruskat lite i honom efter 8.  Blev stressigt kan jag lova.

Trots lampa på, vi hade stökat på uppe i en timme med dörren öppen, pappa spelade musik i vardagsrummet. haha.

• snöstjärna
    Gizmo 75 skrev 2009-06-10 16:48:21 följande:
    Hej tjejer! Här är det inne som gäller idag. Regn och rusk... Är det någon som har beställt från Namnnappar.se någon gång? Jag gjorde just det iaf. Värt att testa om man blir nöjd.
    Det har jag gjort, jättenöjd med mina!
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7