AE:
Det är skönt att kunna "vädra" sina tankar med er. Inte många som kanske förstår att man kan känna så .. "det är ju ett sånt litet ingrepp". Men för mig blir det såååå stort. Jobbigt.
Ja jag är SÅ glad att rektorn var så himla gullig å förstående, hon frågade hur det var med honom nu om han var frisk å lite sånt. Skoj att de vet vem det gäller lixom =) Han är omtalad. Goaste å gladaste ungen tydligen, aldrig lessen. Glad å påhittig å aktiv. =) Skönt att höra, värmer mammahjärtat. Fick beröm för honom på sjukhuset igår med, sötaste ungen på lääääääänge ;)
I alla fall så var det inga problem såg hon, jag förklarade ju läget med FK å allt. Å han går ju på heltid nu, så det gick så bra så bara dagmamman inte hade nått emot det sa hon, så jag fick säga att det var ok från rektorn. Å dagmamman har jag redan pratat med innan beslutet kom nu i går ... å hon var snarare rädd att han inte skulle få vara kvar där. Så det löste sig så himla smidigt!!! =) GLAD!
zago:
Ja det har verkligen varit ett helvete sista tiden.
Jag kämpar, å sliter. Å nån gång ska det bli bra!
Jag SKA klara av att jobba på 75%.
Jag SKA kunna gå upp till 100% efter operation ... när vet jag inte, men jag SKA! =) Motiverad är jag, å viljan finns. Väntar bara på mer ork, mindre ont ...