Pladderbebisarna Del 7
Vad spännande Zago! Jag håller tummarna för att ni får den.
Vad spännande Zago! Jag håller tummarna för att ni får den.
Kan ni peppa mig lite. Har ett oerhört värdsligt litet problem. Jag var ju så inställd på Kap Verde, men det blev Egypten istället. Och Egypten känns som ett andraval, för att Kap Verde blev några tusenlappar för dyrt. Och det är ju inte så kul att känna så, man ska ju se fram emot stället man åker till.
Tack tjejer! Jag behövde höra det. Tänk så löjlig man kan vara egentligen.
Snö: Jag tror också att det sitter i ryggraden och med tanke på Jordans start så kommer det nog göra det ett tag till. Och jag förstår att det är läskigt med narkosen, men det kommer att gå bra. Men det är väl bra om både du och maken är med när han ska sövas. Och så HÄRLIGT att det finns rektorer som inte är så stela och paragrafridande!
Isabel har också ett par fejkfoppor. Jag fick ett par av min mamma förra sommaren, för hon hade köpt två par. Jag använder mina när jag ska springa ner och hämta posten osv. Skulle aldrig komma på tanken att köpa ett par själv. Men Isabel är så avis på mina, så hon var tvungen att ha ett par också, ett par ljusgröna. Men inget blingbling på dock.
Suck! Jag blir så less över att vissa människor här på FL söker konflikter. Jag blir beskylld för att vara nedvärderande, när personen ifråga verkar välja att missförstå mig, eller så läser hon inte tillräckligt noggrant det jag skrivit.
Jag har ju haft magkatarr sedan 92. Då började det med ett enormt sug i magen, blandat med lite illamående. Svårt att veta när man var hungrig och när det var magkatarr.
När det nu blossade upp senast trodde jag ju att det var magsjuka, för jag fick diarréer. Och jag har en kompis som fick kräkningar. Så det kan ta sig olika former.
Kap Verde All inclusive på 4-stjärningt kostar runt 40 000 för två veckor. Sen behöver du ju ändå ha lite fickpengar, om ni vill lämna resorten och göra lite utflykter. Det tar ungefär 8 timmar att flyga dit och det är varmt i november.