Inlägg från: after eight |Visa alla inlägg
  • after eight

Pladderbebisarna Del 7

Vad härligt zago att allt såg bra ut!

Mamma till Isabel 050105 och Vincent 071211
  • after eight

Hanna: Sådan var Isabel, hon åt hela tiden på kvällarna. Jag fick höra att det berodde på att mjölken var tunnare på kvällen och därför blev hon inte mätt. Med Vincent gjorde jag så att jag gav honom flaskan med ersättning på sista kvällsmålet. Men jag har ju haft två kolikbarn och det är banne mig inte kul. Just det där att de är otröstliga brukar ju vara ett säkert tecken på magknip. Stackars lille Noel.

• after eight

Grattis i efterskott till bröllopsdagen Jazzy!

• after eight

I dag fyller maken 33. Han uppvaktades av mig och två småfisar, den ena sjöng, den andra gick och drog i presentsnörena. Tre paket blev det och alla var nöjda och glada.

• after eight

Morrn!

Cyklade till jobbet i dag och är på jättehärligt humör. Solen skiner, det är fredag, det ska bli suveränt väder i helgen. *glad*

Lurkan: Hoppas Laban vänjer sig, låter inte alls som en kul upplevelse, stackaren! Och ekonomin har jag också haft panik över periodvis, det tar ett tag innan man vänjer sig vid det här med hus.

• after eight

Mysigt Lurkan. Jag tänkte också sticka vid tre. Här är alla som kossor på grönbete nu när det fina vädret kommit, alla vill hem.

• after eight
    lurksmulan skrev 2009-05-29 14:52:25 följande:
    Samma här. Det är nästan tomt idag! Sen är inte chefen på plats heller, vilket gör att bortfallet blir mycket större direkt...
    Haha, ögontjänare är vi allihopa allihopa allihopa... *nynnar*
  • after eight

Goddagens!

Trist att vara tillbaka på jobbet efter en så hääärlig helg. Värker i hela kroppen efter allt mitt planterande. Här är strålande solsken, barnen hade på sig shorts till dagis i dag. Det ska bli uppemot 26 grader. {#lang_emotions_sunny}

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7