• jazzy

Pladderbebisarna Del 7

Vad har ni köpt för sommar sandaler till era barn??

Måns har fått ett par röda Foppa (inte äkta), sen vill jag ha ett par stängda sandler, typ kavat men inte för  500!!!!! Verkar knappt finnas längre. Bara med öppen tå, & det vill jag inte ha...

3 barnsmamma
  • jazzy
    Honeyflowers skrev 2009-04-26 14:25:30 följande:
    jaz: vi köpte igår ett par turkosa foppatofflor, ej äkta, supersmidiga att bara stoppa i fötterna o gå ute i på tomten men sedan hade jag också tänkt köpa ett par sandaler, fast hade nog tänkt med öppen tå...tror du det är bättre med stängda?
    av erfarenhet så tycker jag öppna tår  är sämre pga av små barn ofta slår upp tårna. Sen har mina barn alltid gillar att åka på bilar typ Bobby car, då är det helt värdelöst med öppen tå. Men när dom blir äldre så funkar det bra..
    3 barnsmamma
  • jazzy

men Hanna, är du här?? {#lang_emotions_wink}{#lang_emotions_kiss}
    Hittade ett par på skopunkten, 149kr . det får duga!! Vi har faktiskt prövat öppna, men ingen av alla par satt bra...åt skogen med dom {#lang_emotions_wink}

3 barnsmamma
  • jazzy

oj här har det varit sommar, måns har gått i kortbyxor...sen vet jag att skor tar slut fort, lika bra att passa på...sen kanske man köper nåt kul på sommar rean oxå...

3 barnsmamma
  • jazzy

I morrn blir det iaf dagis, ingen feber alls under lör & sönd...

Natt natt....

3 barnsmamma
  • jazzy

Nån som haft 3 dagars feber?? Hur ser utslagen/prickarna ut??

HEJ HEJ:.....

3 barnsmamma
  • jazzy
    Hannnas skrev 2009-04-27 16:42:11 följande:
    Måns har haft!... prickarna ser ut som "röda prickar" inget särskilt mao... började på magen o gick sen upp på bröstkorg, hals o sist ut på armar...
    oki, verkar som måns fått det då!! Har röda prickar på mage & rygg...
    3 barnsmamma
  • jazzy

Hanna, verkar bli en Maja!!! {#lang_emotions_wink} 

3 barnsmamma
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7