• angiee

Pladderbebisarna Del 7

Alla barn är A barn, oavsett + dagar & veckodag

ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • angiee

Räkningar betalda & FY BUBBLAN!

Är det bara vi som har så höga undrar jag? Fy fanken
  • angiee

Hoppas det kommer lite bebisar nu!

• angiee

hejja hejj!!!!

• angiee
    Honeyflowers skrev 2009-04-24 08:52:23 följande:
    nån som kan tipsa på bra vindbyxa o jacka, som inte är svindyra?!
    Lindex har ju ganska bra till överkomligt pris!
    Köpte ett par svarta vindbyxor till V där, nästan lika som POP´s för 149:- Perfekt!!!
  • angiee

Zago

Åh nej ! Hoppas ni vinner med ert sista bud. SÅ trist om man stupar på mållinjen!

Vi har fått vår slutkalkyl på huset. Eftersom vi reviderade ritningarna från ursprungsritning , dvs byggde in balkong, gjorde b-rum större osv, landade vi på 30.000 + till slut. Då har vi egentligen gjort MYCKET tillval & ändringar, så det kändes ok. Mycket i material, fönster osv, tog ut varandra i + & - efter ändringarna. Det som kostade var köket & arbetskostnaden för att få det större.

Vi är nöjda Nu ska vi bara SPARA pengar så det glööööder! Denna månad lyckades vi lägga undan 6.000. Hoppas det fortsätter så

• angiee

Thezz

Håller med övriga! Jag var öppen 4 cm när jag kom in på förlossningen inför min igångsättning. Då tog de iofs hinnorna direkt & så kom V efter 5 timmar. Men hade dem inte tagit hinnorna hade hon ändå kommit ganska så snart.
    Jag tror nog du ligger & plågas på förlossningen ikväll SPÄNNANDE!!

Hannah:
    Bamse & kram till dig, vet att det suger just  nu, misströsta inte... .Snart ligger du åxå och sprattlar i smärtor

• angiee
    Honeyflowers skrev 2009-04-24 09:04:06 följande:
    angie: vad bli slutsumman på?
    3,7 milj. *ryser*
  • angiee
    zagolik skrev 2009-04-24 09:07:09 följande:
    Ja,absolut! Vi har lånelöfte på mer men bara för det ska vi ju inte ge mer än vad vi känner att vi klarar av....vi kan ju få nåt annat lika bra för dom pengarna. Sen iof det finns aldrig radhus med 5 rum här och det är vad vi vill ha...eller ett hus med 5 rum. Så därför gillar vi detta. Det är perfekt läge med då vi vill bo på söder och nära havet. Gör vi nu men detta är ännu bättre.Får se hur det slutar. Nu är budet lagt från oss ilf så får vi ses vad som händer. Du,jag är jätte glad för ER skull att ni hittade ert bra boende!! KRAM!!!
    Man ska ju inte leva över sina tillgångar men i vårt fall är ju det huset vi bygger DYRT! Inte så dyrt för att vara i Stockholm, men dyrt för oss.
    Vi har resonerat som så att vi kommer aldrig igen stöta på samma "chans" i samma område till samma pris. Det kommer vara lite småtufft men det GÅR!

Hoppas det löser sig för er
  • angiee
    Hannnas skrev 2009-04-24 09:14:59 följande:
    Angie... man kan nästan köpa vårt hus (el kunde) 3ggr för den summan Så himlans sjukt att det kan skilja så mkt o pris eg bara beroende på läget tokigt!
    Jag håller med, som ett jävla skämt!
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7