Pladderbebisarna Del 7
Morron
Trött... elen fungerar bara på halvfart i huset, skitstörigt!! Jäkla tur att vår elnisse kommer snart...
Morron
Trött... elen fungerar bara på halvfart i huset, skitstörigt!! Jäkla tur att vår elnisse kommer snart...
Morron
Inväntar pappsen här redan, så ska jag måla Måns rum idag hoppas bli klar med all målning i hans rum i helgen senast början av nästa vecka... tapeterna beställs på tisdag och så hoppas jag att de kommer fort fort
Thezz... tyvärr har jag inte hittat någon bild på dem på nätet men det är en blommig tapet i främst rött/cerice med inslag av illgröna blad (samma gröna färg som ska vara på hans matta)... jättefin är den! Måns älskade den!
Magda... ingen aning
Ang TV... Måns älskar TV, på gott o ont kanske.. Dora o PostisPer är favvosar här.... särskilt Dora... Men det är bara mornar han kan sitta o kika o prata med TVn, sen är det för mkt myror i brallan...
GRATTIS Emil idag
Thezz... Ylva är oxå fullt rörlig, vänder sig inte o har sig däremot men helt klart fullt rörlig...
Lättja... hejja hejja spännande helg
NO... oj vad du är ambitiös superfin!!
Angiee... o när man börjar tjäna pengar skaffar man sig fler utgifter o vips har man lika lite kvar iaf *ret* *IOR*
Nä gott att komma igång att få inte lite... har du tänkt jobba heltid sen?
Angiee... förstår dig... o jobba upp SGIn är ju kanon, är ju bara en kort period med o V är ju inte sååå liten så det fixar hon o hur ni vill ha de sen efter andra föräldraledigheten
mmm tillvalen är APdyra det var en av många anledningar att vi valde bort att bygga, antingen blev det inte som vi ville eller så blev det för dyrt... trist
Linda... M har aldrig varit borta övernatt utan oss än... inte funnits anledning än bara...
Jaz... Grattis till dagisplats!!
Här surar jag som *** idag över dagistaxan... här får man nämligen betala fullpris även om M bara bår 15h/v o det STÖR mig! sen kommer han ju vara hemma ett par veckor när Y föds, o inte heller då sätter de ner taxan... nä fullpris! svinigt dåligt!
Angie.. M får inte gå mer än 15h/v även om vi får syskon nu heller... inte ens en liten period efter födseln...
Jo standarden ÄR hög hos många husbyggare el vad man kallar det... bara jag som aldrig nöjde mig
OK.. nu blev all text mini för mig, M kom åt en knapp, vet ni hur man återställer??