Pladderbebisarna Del 7
hej och hå!
Ni som fött ert andra barn nu, gick den förlossningen snabbare än första?
Snälla säg ja....
hej och hå!
Ni som fött ert andra barn nu, gick den förlossningen snabbare än första?
Snälla säg ja....
thezz: jo det gick ju fort när han väl kom ut dvs jag tog i för hårt...hade fjuttvärkar från 03 på natten till lördag, 18 på lördagkväll tog dom hinnorna o han kom 21.00
Så jag får väl ända säga att hela förlossningen gick snabbt för att va första gången
har nämligen vart o pratat med läkare om snitt idag, men avvaktar lite, tror jag att ändå helst vill föda vag. men helst utan att spricka så mkt då;-D
Gokväll
Nu har jag då äntligen kommit mig för o tagit ett magbild, 3:e denna grav, *skäms*
Men nu finns den i galleriet ett litet tag om nån vill kika:)
Inte blir det konstigt heller. Vi döpte Max uppe i H-sand (där jag är född och uppväxt) och ska nog döpa denna bebis där vi bor nu, i E-tuna, fast det dopet blir nog där min man är född och uppväxt, en bit utanför E-tuna. Orkar inte flänga 50 mil med 2 små barn känner vi. 5 mil är lite kortare och enklare att åka.
zago: vad skönt att allt såg bra ut Zago. Får vi se ngn magbild denna grav??!! *pik*
joho då! Kom igen nu Du har ju sett alla vi andras....
morning!
v 35 idag, o tröttt..sover så himla dåligt...trött på att va gravid också...o less på att jobba...gnällinlägg blev det...bara 2 v kvar att jobba iaf!:)
vilka underbara nattungar ni måste ha fått lättja och hanna!!! Max åt varannan timma dygnet runt till han var 7 veckor. Då var man slut som människa. När vi började med ersättning på kvällarna så började han sova hela nätter, DET var underbart, Jag bävar för om det ska bli likadant igen.
lättja: låter ju underbart, Kunde aldrig ligga o amma på natten pga att Max var tvungen o rapas efteråt och det tog sån tid, alltså var man tvungen att gå uppe runt, runt med honom.....
morrn!
så jäkla trött här med, v 36 idag o bara 1 v kvar o jobba. Thank god!!!
lurkan: bra att ni kollar upp Laban!
magda: vad sägs om att ni bara tar det lite lugnt?!