Inlägg från: Honeyflowers |Visa alla inlägg
  • Honeyflowers

Pladderbebisarna Del 7

Hanna: låter ju kanon med de där snäckorna, vart kan man få tag i dem?? Apoteket?
    Skulle nästan vilja handla hem dem tills det är dax....

• Honeyflowers

Morning!

Idag blir jag 30, fick i present av R att vi ska åka till Sätra Brunn den 23 maj o sova där 1 natt o äta 3-rätters, bubbla...ev. nån behandling. Nice! Men det blir då första gången utan Max. Hihi, hur ska det gå?!!

Skönt att göra nått sånt här innan nästa bebis kommer..

• Honeyflowers

tack tjejer för alla grattis!

Blev dessutom uppvaktad på jobbet med blomma o tårta o vers. Helt oväntat faktiskt så det var ju skoj!

Vid 40 ska jag ha stor fest har jag bestämt. Denna födelsedag hoppar jag över det.
    Trist kanske..

• Honeyflowers

Du ammar nu hanna:)

Det är nog därför..

Hannnas skrev 2009-05-11 10:24:49 följande:
    TACK ska kika på dem live vid tillfälle... när fasen man nu ska ha tid numer O ang vikten, jag fattar faktiskt inte vad som hänt eg för det bara rasar av mig o fortare än sist t o m... då tog det 4v innan jag kom i samma jeans... knasigt... iof gick jag inte upp lika mkt (gick upp 4kg mer då) men ändå...
  • Honeyflowers

Du ammar nu hanna:)

Det är nog därför..

Hannnas skrev 2009-05-11 10:24:49 följande:
    TACK ska kika på dem live vid tillfälle... när fasen man nu ska ha tid numer O ang vikten, jag fattar faktiskt inte vad som hänt eg för det bara rasar av mig o fortare än sist t o m... då tog det 4v innan jag kom i samma jeans... knasigt... iof gick jag inte upp lika mkt (gick upp 4kg mer då) men ändå...
  • Honeyflowers

nej det borde inte vara nån skillnad men kanske att du ammar oftare nu än när du pumpade..

Hannnas skrev 2009-05-11 11:44:39 följande:
    Linda... gav ju bröstmjölk hela Måns första månad med, sen om man ammar el pumpar borde ju inte vara någon större skillnad eg? el?
    LaG: Grattis till lillebror!!! Japp här verkar det bli en till kille om nu inte BM såg helt fel, vi har ju inte gjort nåt könsUL.
  • Honeyflowers

hanna: hmmm, ja du då vet jag inte.....

Ni som nu blivit 2 barnsföräldrar, vad ni verkar lugna o coola....jag lär väl bli ett nervknippe

• Honeyflowers

laG: japp det var på rutin-UL de såg, vi frågade nämligen....
    jovisst är det praktiskt med kläder o sådant...

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7