Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladderbebisarna Del 7

after eight skrev 2009-03-24 10:55:28 följande:
    Tjoho! D får tillbaka 4000 och då har han inte gjort avdrag än, så drygt 30 kommer vi nog få tillbaka tillsammans. Känns suveränt!
    Härligt! Roligt att höra *hulahula*

Thezz... vet inte om jag skulle kalla det för "bästa" kompis tråkigt...
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Nä nu ska jag upp o slipa på den bredspacklade väggen.. KUL.... NOT...

*snorar iväg*

• Hannnas
    MagdaA skrev 2009-03-24 13:28:43 följande:
    jag kollade åt M. pratade med han i telefon.tycker det är så lite mensprat här å jag måste ta lite sånt tant röd kom idag, på dag 27, så lång cykel har jag inte haft på länge, å dessutom ingen mensvärk! halleluja! Jag brukar va däckad första dagen om jag inte proppar i mig värktabletter.
    SÅ härligt att höra! Hur kan det komma sig att det är så denna gång tror du?
  • Hannnas
    MagdaA skrev 2009-03-24 15:37:19 följande:
    Inte en aning, men skönt är det! MEn du ska se att det kommer, innan dagen är slut ligger jag nog å ylar som vanligt.
    ior
  • Hannnas

Magda.. haha jaa IOR det var ju inte det mest positiva tänket i det inlägget direkt typiskt ior

• Hannnas
    numberone skrev 2009-03-24 16:28:32 följande:
    usch jag blir galen på mig själv..... sitter med värk i lederna, förkyld och troligen en  aning feber...Nu blir jag ju rädd så klart att detta ska göra att bebisen får nån skada. Allt och ingenting kan ju skada.... 

Nänänä att du är sjuk gör ingen skada för bebisen, då skulle min vara helt väck idag däremot drabbar förkylningar o liknande dig hårdare då ditt eget immunförsvar är nedsatt o all energi går till bäsen

Magda... triiiist i sådana lägen är det inte lika kul att ha rätt..... *kramis*

Nu har jag slipat Ms rum ytterligare en gång, nu står A o akrylfogar hörnen sen ska jag maskera o imorgon åker första grundlagret med färg på sen blir det mer spackel o slip men det är på G iaf gööött

Har en heelskön bild på mig när jag slipar, iklädd tajts, linne, stora magen o mössa och på det täckt av slipdamm värsta sexbomben

• Hannnas

Morron

Idag ska jag på tillväxt-/flödesUL så jag kommer vara borta hela dagen o även kvällen då jag ska måla Ms rum... så ni inte undrar

Lurk... gott att höra att det på väg upp nu, perfekt när det blir vår fast man kan ju undra när det var -10 när man steg upp idag

• Hannnas
    Honeyflowers skrev 2009-03-25 07:43:20 följande:
    Morrn!Trött idag med, varför ska vår unge envisas med att vakna kvart i fem för?!!!!
    Undrar detsamma... o HUR kan man vara så glad o pigg vid den tiden

*snorar*
  • Hannnas
    Honeyflowers skrev 2009-03-25 07:46:41 följande:
    hanna: javisst är det helt sjukt?!Men när jag åkte till jobbet vid 07 så började han bli trött, o därmed grinig... Inte så konstigt ju när man varit vaken i över 2timmar, suck....
    haha ja galet, fast har man sovit sen 18 så kanske man kan förstå iof

Brukar M inte vara vaken vid 07? trött o grinig då?
  • Hannnas

Magda... tar du ipren+alvedon ihop? bästa kombon iaf, värt att pröva om inte annat... *kram*

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7