Bonusbarn och så det där jävla exet!
Jag känner att jag är i akut behov av hjälp. Jag och min kille har snart vart tillsammans i 1 år, vi har båda barn från tidigare förhållanden och hans dotter bor hos oss varannan vecka. Det fungerar jättebra och våra barn funkar jättebra ihop. Att bli bonusförälder visade sig dock inte vara lika lätt som jag trott. Jag och hans dotter funkar oxå jättebra ihop, men tillsammans med denna lilla tjej kom även hennes mamma. Och värre människa har jag aldrig träffat på!
Hon börjar alltid provosera oss alltid när vi hämtar deras genemsamma barn även då hon kommer för att hämta henne hemma hos oss. Detta satte jag stopp för då jag talade om för henne att hon inte var välkommen in i min lägenhet och att hon fick vänta utanför så klädde vi på dottern inne. Men i envishetens namn så öppnas dörren iallafall och jag tvingas höra hennes VIDRIGA röst ändå. jag ber dom snällt att stänga dörren men ingen reagerar, INTE ena min kille! Så jag går dit och drar igen den själv!
Då häver "mamman" ur sig till min kille att han aldrig kommer få träffa sin dotter mer om han tänker vara tillsammans med mig som smäller i dörrar och stampar i golvet. och att om jag vistar mig på ett visst ställe så kommer jag bli ihjälslagen, och att jag borde sitta inne för psykvård för det är där jag hör hemma. Dessutom så skulle socialen ta ifrån mig mitt barn.
Jag känner att jag håller på att bryta samman, jag älskar min kille och hans dotter men jag vet ärligt talat inte om jag orkar med att leva med denna psykiskt sjuka mamma (som faktiskt suttit på psyket).
Snälla hjälp, vad ska jag göra? Orkar inte mer nu