Hur långt kan din 2-åring räkna?
Hur långt kunde ditt barn räkna i 2-årsålder (plus/minus några månader)?
Hur långt kunde ditt barn räkna i 2-årsålder (plus/minus några månader)?
Ska dom kunna räkna alls då?
Sonen är 17 mån och jag kan inte tänka mig att han kommer räkna om ett halvår.
Min pojke är 2 år och 4 månader och har kunnat räkna till 20 ett bra tag, så det är nog väldigt olika. Han har alltid varit väldigt intresserad av bokstäver och siffror och kan mer än hälften av bokstäverna med.
Räknar till 6 ibland men efter det så brukar han hoppa lite som....han härmar stora mycket så vet inte opm han räknar egentligen eller bara härmar
Räknar till 6 ibland men efter det så brukar han hoppa lite som....han härmar stora mycket så vet inte opm han räknar egentligen eller bara härmar
till tio men inte helt utan hjälp. behöver få sexan för att kunna fortsätta. fyller två imorgon.
Vi brukar räkna trappstegen när vi går upp eller ner i trapphuset. Dottern räknar till femton, sexton ungefär. Hon är 2 år och 2 månader.
Min son som ar 2 ar och 4 manader kan rakna till 20 pa svenska och 10 pa engelska.
Wilma är 2 år och 5 månader ungefär och hon kan räkna till 10. Fast det blir inte rätt varje gång, ibland hoppar hon direkt på 5 och börjar där. Men hon kan när hon koncentrerar sig lite.
Oj räknar dom så tidigt??
Svårt att tro att min son kan räkna till sommaren.