• ninnie65

Tid i Riga?

Hej!

Du behöver inte stanna i Riga, första gången var vi där för information och min man lämnade då sperma. Vi var väl på kliniken i ca en timme. Andra gången var vid ET, det tog ca 15 minuter. Så kan du åka över dagen om du bor nära kommunikationer. Vi stannade över natten då det inte passade med tider att resa endast över dagen.

Nu har jag en fråga... jag har mailat Riga två gånger för att berätta att jag fått en liten son, de har dock inte svarat. Vill också diskutera vad jag ska göra med mina frysisar. Vet du eller någon annan om de bytt mailadress?

• ninnie65

Hej! Ja det var vårt första försök, kan fortfarande inte riktigt förstå att det lyckades men nu har jag en son som är två månader. Och ja det tog bara 15 minuter vid ET. Vi använde fryst sperma av min man.

Ja vi hade kontakt med Lena också men vi använde en mail till en kollega till henne som hette Masha. De har ej meddelat mig att Lena har ny mail, TACK! De har väl så mycket att göra att de inte hinner tänka på gamla besökare!

Lycka till!! När tror du ni kan starta?

• ninnie65

Garp: Har skickat ett medelande till din inbox för en tid sedan. Hoppas du sett det!

Svar på tråden Tid i Riga?