Promenad mammor kring Kungsten, Nya Varvet, Tångudden
Ser så många mammor med sina barn som är ute och promenerar här kring Kungsten, Nya varvet och Tångudden. Tänkte se om det fanns nån som vill ta sällskap under promenaderna..
Ser så många mammor med sina barn som är ute och promenerar här kring Kungsten, Nya varvet och Tångudden. Tänkte se om det fanns nån som vill ta sällskap under promenaderna..
Puffrar lite..
Puffrar lite igen...
Någon borde väl finnas där ute..
Va kul, de funkar kanon med Frölunda oxå
Var i Frölunda bor du?
Isoli - Hej.. Kul att du hittat hit. Jag har oxå bott i Högsbohöjd för några år sen. Trivdes jättebra där
Va gör ni på dagarna då? Förutom att gå häromkring
Haha, ja va gör man?..Vi gör nog de samma skulle jag tro Har varit på öppnaförskolan idag. Så kul att se alla barnen leka, sjunga och busa.
Hur gammal är Lova?
Min lilla Molly är 6 månader alla redan och satt länge själv idag för första gången
Mmm 4 månader, var ju inte längesedan Molly var det men det känns jätte längesedan. Har ni börjat med smakportioner än?
Öppna förskolan är verkligen jättekul. Molly njuter och det är skönt att få någon vuxen att småprata med
Jo, de kan jag lova.. Många skratt blir det till en början..
Vi har haft en hel del bekymmer med maten.. Vi har tragglat och tragglat. Ett tag trode jag att hon aldrig skulle sluta ammas..Men en dag vände det och allt blev mycket lättare. Men tyvärr så har hon börjat böka igen.Men men, vi får väl se vem som vinner matkampen..
Hon har nog fått mammas envishet