Ung Mamma
ung mamma - 25+
äldre mamma 30+
gammal mamma 40+
haha x)fast tycker det är lite smått konstit att man ska behöva placera mammor i olika grupper, räker de inte att alla är en stor mysig mammagrupp^^
ung mamma - 25+
äldre mamma 30+
gammal mamma 40+
haha x)fast tycker det är lite smått konstit att man ska behöva placera mammor i olika grupper, räker de inte att alla är en stor mysig mammagrupp^^
man kan fortfarande vara vuxen fast man är en ungmamma ;)
de verkar som du tycker inte om ordet "ungmamma" ^^
hahaa nej jag tror ej de va så normal då som det är nu..x) iallfall va man har hört.. Jaa man ska vara glad för man är ungmamma, vi orkar ju mer och hämtar oss snabbt efter en förlossning, fick höra från en barnmorska att jag var gjord för att födda barn för jag var så lugn och duktig fick massa beröm hahaha.
hahaa min pappa han är 50+ och har två småttingar med sin nya flama dom är 7 och 3 år x)
hahha när jag var humm runt 15 så passa jag ofta min lille syster och när hon var runt 3 år så frågade en tant mig om de var min dotter XD hahaa så mammig såg jag ut ;)
hahaha jaa det är lite roligt när de väl händer, haha när jag hade fått simon och han var 2-3 månader och jag å min kompis skulle till slottskogen och promenera så satt vi på spårvagnen och så frågade en gubbe "är du barnflicka?" "nej de är mitt barn." Sen såå började han sjunga för mig, det var lite små läskigt.. haha
jaa ush.. en bm ocksåå:O ush... killen va ju på arbetsförmedlingen när jag väntade simon, så sa hon "om de vart min dotter hade jag gett henne en smäll" "är ni kristna bara för ni behöll det?" "Vad är delsin för efternamn, de va det konstigaste jag hört." sist jag var där så skulle jag prata med en handledare och hon tog in en kille som va innan mig, jag blev så glad för jag hade inte orkat att få höra på sånt..:/ ush!!! många tänker inte innan de talar ibland..!
Humm tycker det är kostigt att vissa sorterar om man inte har drömboendet, fastekonomi (typ 30 tusen i månaden) m.m Så är man en dålig mamma, Oansvarlig och omogen.. men jag viste inte att kärlek kostade pengar?! Tycker att man inte ska bry sig så mycket om hur andra har det.. blir bara så arg hur man kan hålla på, fast det kommer alltid finnas dom som tycker illa om de som inte har allt det där som "man" eller rättare sagt måste ha för att vara en "fullständig"? familj >.