tramadol
Någon som vet något om tramadol? Fick tramadol retard actavis 100mg utskrivet och man blir ju hög av dom. Någon mer med samma erfarenhet?
Någon som vet något om tramadol? Fick tramadol retard actavis 100mg utskrivet och man blir ju hög av dom. Någon mer med samma erfarenhet?
Ingen? Är lite nyfikenpå vad det igentligen är för tabletter..
hahahaha Det är ju så man känner sig..
Bara igentligen vad det är man blir så koko av och varför. Det är ju ganska mysigt å ligga å klia på sig själv.. Men du gav ett ganska bra svar! Är tramadol heroin och morfin förresten? Det kan det väl inte vara.
Farsa på stan skrev 2009-02-05 20:01:30 följande:
jo det är ju en skön känsla, trodde nästan dom skrivit ut för starka men det är alltså vanligt att man blir bäng på dom..
Farsa på stan skrev 2009-02-05 20:41:35 följande:
Hur beroendeframkallande är det? Min man äter åtta om dagen enligt smärtteamets rekomendationer och har gjort det sen september + att han äter Lyrica som är nervsmärtstillande.
exakt vad äter han och vilken styrka?? Dom jag har är absolut maxdos 2 st per dygn. Har han samma kan man nog säga att han missbrukar dom rätt hårt.
jag förstog inte riktigt vad du menade där... Men cannabis tycker jag är rätt harmlöst om man jämför med alla andra lagliga droger vi har. som nikotin och alkohol.
Farsa på stan skrev 2009-02-05 20:57:00 följande:
Doseringsanvisning
Dosen bestäms av läkaren, som avpassar den individuellt för dig.
Vanlig dos för vuxna och barn över 14 år: 1 kapsel à 50 mg 3 gånger dagligen.
kolla fass, där stog det massor.