ÄD och regler...
sosobaby: Jag va hos läkaren igår o diskuterade äggdonation o jag frågade just den frågan o hon sa att det är ca 50-55% chans att det lyckas.. Det är större chans att det lyckas med äggdonation än med vanlig Ivf..
sosobaby: Jag va hos läkaren igår o diskuterade äggdonation o jag frågade just den frågan o hon sa att det är ca 50-55% chans att det lyckas.. Det är större chans att det lyckas med äggdonation än med vanlig Ivf..
Plockhönan: Det vet jag faktiskt inte.. Har du fått något datum än för preliminär insättning??
Gurlie: Medicin o kostnad för läkarbesök gör väl alla?? Men sen så kommer man ju upp till en viss summa o får frikort.. som man kommer upp i väldigt fort iallafall när det gäller medicin..
Gurlie: Jag förstår dig med frikortet i att om man inte sparar kvitton så får man ju inget frikort..
Ang medicin så går det automatiskt för mig när jag hämtar ut o är redan uppe i 50% rabatt.. Hämta en spray med suprecur nu o den kosta ju 1100 så det ramlar på..
Ni hade ju personliga skäl till att ni betalar själva o man får ju göra som man vill men det är ju bra att det finns frikort o rabatter.. Ha en bra dag..