Någon som vill dela med sig av sin solskenshistoria?
Jag fick efter att ha kämpat lite en son för 4 år sedan.
När vi sedan funderade på att skaffa honom ett syskon 2 år senare så gick det inte något vidare. Jag fick ett missfall på hösten då jag tappade mycket blod. På vårkanten blev jag gravid igen fast då slutade det med lite blödningar och på ultraljud visade det sig vara ett tillbaka utvecklat foster, ofostrig graviditet. Så även denna graviditet slutade med missfall. På sjukhuset sa de att chanserna inte var så goda för att jag skulle kunna bli gravid igen!?
Jag kände mig villrådig. Fast jag ville inte ge upp. Jag var då 37 år.
Hade i byn där jag bor en mycket duktig akupunktör och vände mig till henne. Jag behövde stärka upp kroppen och ge den förutsättningarna för att orka med en graviditet. Hon behandlade mig för att få balans i kroppen och gjorde även specifika "nålsättningar" för att förbättra förutsättningarna för att bli gravid. Jag fick hålla koll på min menscykel med hjälp av termometer för att se när min ägglossning skedde. Efter ca 10 behandlingar blev jag gravid och födde ifjol en liten härlig gosse. Kanske någon kan bli hjälpt av detta. Kram till er alla!