ÄD på KS Huddinge Del 3
Vi som väntar på eller har gjort behandling. Vi som ska få barn på ett eller annat sätt
Vi som väntar på eller har gjort behandling. Vi som ska få barn på ett eller annat sätt
God Morgon Pricken!
Ja, tiden går fort! Jag hoppas att den lilla växer som den bör. Att alla påpekar obefintlig mage gör inte att jag tänker mindre på det.. Senast i går på släktträff- "men, du har ju ingen maaage! Så där ser ju min mage ut nu & du är i vecka 17". Det beror ju på hur livmodern ligger försöker jag då- det håller ju människor med om- men ändå "ingen maaage"!
Vill bara komma fram till UL, nu!
Ha en bra dag Pricken! Tänk vad mkt du har att se fram emot!
Kram!
Hej på er flickor!
Kexan, hoppas det gått bra att börja jobba i dag! Hur går det för lilltjejen på dagis?
Hej Minna! Kul att du kikade in oxå Hoppas att du mår bra & att allt går vägen i Malmö & att det går snabbt tills ni är på G!
Ja, ni- det här eviga tjatet om magen som är så liten.. I dag var det en kollega igen- "får se, har det blivit någon kula". NEEEEJ! Jag förstår att människor är nyfikna (kula hör ju liksom till). "Tänkte bara att du som har längtat så länge vill säkert ha en kula". DUH!!
Pricken, det är nog som du tror- att jag hinner tröttna på storkulan om den väl behagar dyka upp.. När ska du göra VUL?
Spännande!!!!
Jag har fått torr bröstvårta. Som att den liksom spruckit upp i mitten (bildas ett hål??). Googlat, men har bara hittat torra bröstvårtor vid amning- & det är ju inte svårt att förstå. Men, under graviditet...? Skulle visa maken att mina bröst ser ut som ett mönster av blå vener varpå han utbrast- du har skorv där! Läckert..
Hoppas ni får en bra vecka! Måndagen är ju redan avklarad
Kram!
Hej på er!
Smiter in på arbetstid.. Aja Baja.
Minna, ja det blir för mkt prat om att jag inte har någon mage. & här skriver jag visst om det hela tiden.. Jag är inte alls någon orolig själ, men när jag får höra detta varje dag så har jag börjat fundera på om något inte står rätt till.
Men, den 16:e får vi veta.
Vet du när ni får sätta i gång med ÄD i Malmö? Var i "kön" är ni?
Hoppas ni alla får en toppendag!
Kram
God härlig lördagsmorgon Alla!
Pricken- på onsdag! Iiiiiih va spännande Nu blev jag alldeles till mig här hemma. Oj Oj Oj Oj! Jag håller alla tummar & tår & tankar för er. Och- tänk på att kvalitet är bättre än kvantitet. Vår Ferdinand fick 7 st varav 2 blev bra befruktade, en av dem är ju kvar här inne & den andra ligger nedfryst. Men, hoppas så klart på många toppenfina ägg! Håll oss uppdaterade! Väntar med spänning
mammatillmiranda: Tack för tipset och hälsningen Lycka Till med donationen! Du kommer att skänka mycket lycka. Du är välkommen här även som donator såklart! Ska kolla upp den där krämen på Apoteket vad det lider, nu verkar skorvet vara under kontroll. Ja, magen kommer säkert. Om allt bara är som det ska med liten så får magen vara en nätt liten kula all the way!
Trevlig Helg allihopa Kram!
Hej Alla!
Bette! Roligt att du kikat in Länge sen. Vad härligt att du är på gång igen. Ska tänka på dig 19e mars & hoppas innerligt att det går hela vägen den här gången! Sköt om dig massor!
Pricken- förstår att det är pirrigt i magen! Det är t.o.m pirrigt i min SÅ himla spännande!
Kexan- det måste kännas knasigt att komma tillbaka till jobbet efter så lång tid & allt är precis som det var när man lämnade.. Du & Fanny ger oss hopp
Kram till er & ha en mysig söndag!
Minna, Hej på dig oxå! Väntan är outhärdlig ibland.. Men, tids nog- ge inte upp. Du får din efterlängtade bebis en dag! Kram!
Pirr Pirr tilbax du pricken Det kommer att gå jättebra! På jobbet är folk sjuka & jag måste åka ut på hembesök på ett helt okänt distrikt ons & fre. Blä! Men, nu blev jag gladare igen när jag kom på att onsdag ju är en härlig dag! Kramis!
Pricken min vän Åh, vad jag har tänkt på dig! Vad underbart att du fick en fin liten prick tillbaka. Nu är ni 2
Det ska fungera för er denna gång! Som det lilla embryot har kämpat för att bli stark så kommer det hålla i sig för kung & fosterland!!!
Jag HOPPAS HOPPAS HOPPAS och håller tummar, tår & allt jag kan hitta att klämma till med!
Sköt om dig nu. Hörs snart igen. Massa Kramar!! & Sov Gott.
ps: gick OK på att vara ute på andra distriktet. Energikrävande.
Hej & Kram till dig oxå förstås Bette & Kexan oxå. Glömde det i gladvirrvarret.