-
Vad är det för hund ni har?Maniok skrev 2009-03-26 10:38:37 följande:hihihihi....vilken rolig katt du har. Min hund hittade ingen tidning att tugga på igår så när jag kom hem hade hon käkat på påslakanet och filten som låg i (vi har det i soffan som skydd för hundhår. Galen hund. Längtar tills vi har gjort färdigt hallen, då ska hon få bli instängd där.
-
Jag och sambon är lite sugna på att skaffa hund men just nu pendlar vi båda och vi har ingen som kan släppa ut hunden på dagen. Då är det synd om den så vi får vänta tills vi har skaffat barn och bytat jobb :) Men det finns så många gulliga hundar så vi har inte kommit fram till vilken sort vi ska ska ha än :)
-
Va dålig stil. Man borde väl ha lite mer samvete och höra av sig... Klart man blir lite irriterad, det är inte så kul att det går sönder men sånt händer. Trist att det kommer fram så dåligt sen :(Edvina82 skrev 2009-03-26 20:31:36 följande:Åh nu måste jag få kräka ur mej lite. En kompis var här en helg och lyckades då ta isönder vattenlåset på vår ena vask. Nu flera månader senare fick jag höra att jag skällt på henne, det gjorde jag verkligen inte, klart att jag blev besviken och det märkte hon. men skällde gjorde jag verkligen inte. När hon sa att hon skulle betala sa jag att de fixar vi sen. (att hon sen inte hörde av sig på länge, gjorde mig lite mer irreterad). Hade lite problem med humöret när jag var yngre, men numera brukar jag aldrig skälla på folk och tycker det är lite tråkigt att man "skäller" så fort man öppnar munnen.
Förresten, vi har med laminatgolv :) Tycker det vi valde var snyggt och inte alls så vråldyrt :) -
Jag får väl med lägga in lite på vårt sen :) Vi har fixat vardagsrummet och hallen och sovrummet, största delen av trädgården och ska lägga golv (laminat så klart) :) i källaren. Ser fram emot att se hur ert blir sen sofflan!
-
Var ska du går någonstans och träna Edvina? Var det på badhuset?
Klart man ska vara fin när man ska träna :) -
Hej på er alla!
Helgen har varit full av aktiviteter så jag har inte hunnit vara inne och läsa :)
I fredags kom mina föräldrar hit och sov över, var inne på thai restaurangen inne i stan (den nere i källaren) och käkade. Väldigt gott! Sen igår gick vi en runda på stan och käkade glass, sen var det iväg på kalas hos släkten och sedan var det ju grillning med sofflan och hennes sambo :)
Idag blir det nog mässa här med och sen söndagsmiddag hos svärmor.
Var tar helgen vägen? Det har gått jättefort! Tur man bara ska jobba 4 dagar nästa vecka :) -
Usch då maniok! Det är inte alls skönt. Men så jäkla lätt att göra när man delar frallor. Jag brukar hålla i bullen och sen skära mig i handen, överlåter sånt till sambon nu för tiden, så klantig :)
Edvina, ja det var en superkväll :) God mat och trevligt sällskap. Kan inte bli bättre!
Mikah, håller med dig jag med. Vi borde hitta nån dag som vi kan träffas på. Kul att vi fortfarande är ett gäng här som håller ihop! -
Hej koko banan och välkommen hit!
Haha ja det är väl så :) Håller helt med dig!sofflan82 skrev 2009-04-05 22:10:00 följande:Ja, vi har hunnit träffas två gånger på riktigt och stötte på varandra på mässan idag! Men det är väl så det är när man träffar trevligt folk! -
Min dag har med varit helt ok. Synd bara jag inte kunnat njuta av vädret så mycket då jag sitter inlåst på ett kontor :) Men nu är vårskorna framplockade så de kanske åker på i morgon...
Wow sofflan, inte illa. Ska med försöka få min med mig haha! Var ni på badhuset? Vad kostar ett kort där? -
Ok vad ingår då? Försökte kolla på deras hemsida men där stod inget. Får väl ta coh ringa dem i morgon istället.