Vänner i kristianstadområdet!
Hallååå folket!
Jag är tillbaka efter ett smärre datorhaveri! Grafikkortet la av och klantig som jag var lyckades jag beställa fel sort! Så det tog ett tag att ordna upp allt. Men nu har jag stoppat i ett nytt kort och det funkar perfa!
Välkomna alla nya!
Lite om mig: En östgöte som flyttade till Fjälkinge augusti 2007. En 10-årig dotter sedan tidigare och så 2 små pojkar med min nuvarande sambo/skåning. Den första lille är ca 1,5 år och den andre ca ½ år.
30 år fyllda (31 i år).
Påskfirande blev det minsann inte här! Jag hade bestämt att vi skulle samlas hemma hos oss så att jag äääntligen fick ta mitt första glas vin på ca 2 år! Men helt plötsligt hade ingen...tid. Sambons föräldrar hade sååå mycket att göra i sin stuga uppe i Småland och sambons ena syster med barn behövde oxå åka dit upp då hennes barns farmor fyllde 80. Hon bor där uppe i Småland dådå.
Inte hade vi råd att åka hem till min familj i Östergötland så..tja...det bidde grillpremiär för oss istället och en kall god öl i solen!
Svärmor tyckte vi skulle ta påskfirande/valborgsfirande på samma gång istället. Jaja..det får väl gå!