• Maniok

Vänner i kristianstadområdet!

Hej Allihop!
    Vi har haft det jättebra på resan. Rena sagolandet med all snö. Det enda som var jobbigt var att det var -11 till -16 och snöigt de flesta dagarna. Lite kallt i backarna. Isiga backar med snödrivor är inte lätta att ta sig ner för med skidorna. Men skoj hade vi iaf!

Hur har ni haft det här hemma då? Har jag missat ngt spännande?

• Maniok

Edvina82: oki, är inte där inne så väldans ofta (oftare här på fl). Men jag ska logga in o acceptera. =)

• Maniok

Edvina: Nu har jag lagt till honom oxå. Har inte du ngn facebook?

• Maniok

Edvina: HAr du med en ledig dag idag?

• Maniok

Sofflan82: Låter som du haft en trevlig helg. =) Alltid kul att drömma sig bort. Du har rätt...rätt tillfälle kommer när det vill sig. Så det e bara att vänta o se, kanske ett vårbarn iaf. =)

Själv försöker jag sluta röka, så sambon har fått stå ut med mitt humör i helgen. Jag somnade igår och var sur på han för att han tvunget ska snusa när han lägger sig i sängen. Drömde sedan att han lämnade mig. När jag vaknade kändes det tomt. Sambon hade åkt till jobbet och jag pussade honom inte ens godnatt eller sa hejdå. Har haft lite smått ångest idag, men det känns bra nu när jag pratat med honom på telefon. Nu bara längtar jag efter honom...

Sofiech78: Hej på dig! Har glömt att säga välkommen hit till dig! Roligt med fler. =)

• Maniok

Edvina:
    Skönt att du känner dig piggare. Själv började jag äta Rosenrot i lördags, men vet inte om jag känner mig mkt piggare.

Har upptagit min hemmaträning idag, känns skönt efteråt men under tiden som ett helvete. Hunden har larvat sig och gnällt på mig när jag tränat, så att jag nästan höll på att få ett sammanbrott. Skulle verkligen vilja komma iväg på ett gym och få lite "egentid". Snart ska jag ta en promenad med hundrackarn och laga lite mat. Sen blir det dagis för gossen och jobbet för mig.

Sofiech78 skrev 2009-02-23 20:48:53 följande:
    Maniok skrev 2009-02-23 20:43:07 följande:
    TACK! Det är ett härligt gäng det här! Jag känner mig verkligen välkommen
    Ja, jag tror allt att vi är ett bra gäng här! =)
  • Maniok

Edvina:
    Jag har en vääääldigt knarrig o ostabil crosstrainer som jag värmer upp på i ca 10 min. Sedan plockar jag fram min liggmatta och kör lite olika övningar situps, rygglyft, armhävningar mm. Så inget avancerat direkt. Hade velat köpa en ny o ordentlig crosstrainer, men det får jag nog inte för sambon. :p

• Maniok

Edvina: var köper du föresten den där aloverajuicen? Är den god?

• Maniok

Edvina: var köper du föresten den där aloverajuicen? Är den god?

Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!