Inlägg från: Solstrålen 82 |Visa alla inlägg
  • Solstrålen 82

Vänner i kristianstadområdet!

Haha det ska mitt med :) Tänkte göra mig lite "slimmad" inför resan nu om 2 veckor men jag har svårt att hålla mig ifrån godiset :) Ja det är hur kul som helst och superkul när det är klart. Vi ska lägga ett svartgrått laminatgolv och sen måla väggarna ljusgråa och taket vitt. Sen kanske om jag får lust sätter jag upp några snygga gardiner där nere, inte för att nån ser det men jag gör :)

• Solstrålen 82

Precis men det gäller att hitta några först :) Jag har blivit hemskt petig så min svärmor har fått vara med och bestämma gardiner för jag kan inte bestämma mig :)

• Solstrålen 82

Vi skippade med gardiner i vårt vardagsrum när vi renoverat. Men det såg så tomt ut så det fick bli ändå. Men i sovrummet har vi inga och det är jag nöjd med :)

• Solstrålen 82

Maniok. låter lite bökigt att ta sig dit :( Håller tummarna att bilen hinner bli lagad.

Här är det jobb idag som gäller fast bara 3 timmar kvar och jobba så det känns bra :) Lite smått förbannad på min chef så det ska bli SÅ skönt att sticka hem sen och varva ner tills i morgon... Kanske dyka ner i en bra bok eller fortsätta städa källaren, hmmm undra vad jag känner mest för :)

• Solstrålen 82

Det känner jag med för men risken är att jag får ta lite i källaren och sen tvätten. Behövs göras men kanske inte hela eftermiddagen :)

Va härligt! Inte fel med lite ledighet!

• Solstrålen 82

ja det är sällan man bara har tid att sitta och slappa.
    Men det är till att stå ut i 2 veckor till sen ska jag ha 3 veckors ledigt :)

• Solstrålen 82

Jag och sambon ska till Thailand :) Så det blir till att slappa och njuta bara i 3 veckor innan allvaret drar igång igen :)

Usch ja det behöver nog jag med, kanske kan skjuta upp det till i morgon... Härligt, skönt när man får saker gjorda även om det inte är så kul att ta tag i det...

• Solstrålen 82

Haha det känner jag igen. Det var likadant här fast vi slet hela sommaren och det lönade sig. Vi drog upp de flesta buskarna och träd så vi slipper dem och så kan lillkillen spela fotboll på gräsmattan utan att springa in i ett träd. Tyvärr har vi ett kvar men det ryker väl till våren :)

Vi landar i Bangkok och sen vidare till Phuket några dagar och sen blir det väl några öar runt omkring typ Phi Phi öarna och Koh Lanta. Har aldrig varit där innan så det ska bli jättekul!

• Solstrålen 82

Vart har alla tagit vägen? :)

• Solstrålen 82

Hej!
    Nästan innesnöad jag med men lyckades efter en massa kämpande få ut bilen och komma till jobbet. får se hur länge man stannar, vill ju gärna komma hem igen :)
    Allt bra idag? Förutom innesnöad :)

Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!