Vänner i kristianstadområdet!
Nej, nu får man väl slita sig från datorn o gå o lägga sig.
Godnatt på er! Ses kanske här imorgon. kramkram
Nej, nu får man väl slita sig från datorn o gå o lägga sig.
Godnatt på er! Ses kanske här imorgon. kramkram
Hej på er! Jag är så fruktansvärt trött ALLTID. Men just nu, bedrövligt trött. Har precis fått lillkotten i säng så det blir väl en snabbdusch och sedan sängen. riktigt längtar efter den just nu.
Hej allihopa, hoppas allt är bra med er! jag har lockat hem ett virus på min dator därav min frånvaro. Så jag dyker väl upp när det e fixat. (är hos svärföräldrarna nu) Sedan har bilen gått i sönder ikväll, generatorn pajade när jag körde...det känns som att fredagen den 13 redan har drabbat mig :( Hoppas vi hinner laga bilen nu i helgen så man kommer till jobbet och så vi kan åka i väg på vår skidsemester. Åker ju på fredag 13/2...fast på natten...så då kan man väl säga den 14/2 (låter lite trevligare). Ha det så bra så länge. kramar
Hej allihopa! Jag kopplade till den bäbara till intenettet så jag kan skriva lite till er. Även om den e trööög att skriva på.
Ni verkar haft det bra i helgen. Själv har jag jobbat.
Hoppas nu att vi hinner fixa bilen till tisdag. Jag ska jobba då men är utöver den normala bemanningen så jag har sökt om semester. Hoppas att jag får det. Annars blir det buss till stan med sonen och sen buss ut till sjukhuset. (har sonen på ett dygnetruntdagis där). Sen ner i källaren för att byta om. Så jag lär komma försent. Sedan samma procedur hem. Känns galet jobbigt.
Mikah: Vi ska till Lofsdalen. Ja, det e skönt att köra på natten. Inte så mkt trafik och så e man framme tidigt.
Solstrålen: Låter härligt med 3 veckors ledigt. Vad ska du hitta på då? Själv ringde jag till jobbet nyss och fick min semester beviljad imorgon. JIPPI!!! slipper jag klödda med allt.
Har tagit tag i dammsugaren idag. Det var behövligt. Snart ska jag ut i trädgården och röjja lite. Det e ju strålande solsken ute.
Gud vad vildvuxet allt är i våran trädgård. Det får mig att vilja flytta. Men jag har gått lös med häcksaxen. De som bodde innan oss har inte varit så bra på att hålla ordning på träd och buskar. Kan man önska sig en stor grävmaskin och mosa allt i en handvändning?
Solstrålen: Åhh, vad skönt det låter...vart i Thailand ska ni åka?
HEJ på er! Här är det oxå mkt snö. Har skottat hela uppfarten idag. Nu är bilen fixad så det känns skönt.
sofflan82: Usch vad trist, själv ska jag ha mensen nästa veckan när vi åker skidor. hoppas inte.
Edvina82: Är det så mkt snö i Tollarp?
Här i Önnestad har vi 10-15 cm snö. Gossen var ute och lekte på lekplatsen från det att vi kom hem igår tills klockan sex på kvällen. Sedan åt han utan tjat från oss (brukar vara tradig med maten) och sa självmant vid kl sju att han ville höra saga och gå o lägga sig. Hehe, det borde vara snö lite oftare. =)
Hur har ni andra det idag då? Själv ska jag jobba ikväll.
Låter som att du haft det skoj sofflan.
Själv har jag packat hela eftermiddagen, det blir en del även om man snålar med packningen. Hoppas vi får in allt i bilen.
Nu syns jag inte här förens möjligtvis på söndag v.8
Ha det så bra med er! kramar
Hej, nu är jag tillbaka efter en underbar vecka i Lofsdalen. Hur har ni det?
Fick min mens igår, på utsatt dag....såååå triiist!!! Min gosse vill ju ha ett syskon nu juh.