Vänner i kristianstadområdet!
maniok: jag började började 02 slutade aug 03 för studier kom tillbaka jan 06, vi kom fram till 4,5år heltid sen har jag jobbat en massa extra under åren jag var borta!
maniok: jag började började 02 slutade aug 03 för studier kom tillbaka jan 06, vi kom fram till 4,5år heltid sen har jag jobbat en massa extra under åren jag var borta!
ja det kan man väl säga att det var!
Har du fast tjänst??
ja då har du verkligen haft tur! jag fick fast efter 3 års vik (sammanlagt)
jag fick en bra höjning förra gången och fick en bra höjning denna gången oxå, så nu kommer jag att ligga på 18600kr
jag ringde min chef när min syster skulle gå på gravledighet, och sen dess är jag fast där tydligen. Men tänkte faktiskt ringa csk närmare sommaren, det var tydligen så man får jobb där, det stod i tidningen iaf....vill lära mej något nytt
vad härligt att grilla, själv är jag på jobb, men ledig i helgen och då ska jag bara njuta!!! och gå på barnkalas
Jag har ju redan fast i regionen, så ska jag inte bli av med när jag söker på csk, får hålla alla tummar och tår, när jag väl sätterigång och söker, men blir nog inte än på ett tag
Haha här snarkar sambon, sa att han skulle göra något riktigt mysigt ikväll, så han planterade blommor och tog ut utemöbler
usch jag skriver som en kratta!
nu ska jag lägga mej
Nackdelen med en sambo som ska upp kl 06 en lördagmorgon är att man själv inte kan sova, jaja då får jag nog en massa gjort idag. Tänkte besöka gymmet vid 9 iaf
haha vilken hund ni verkar ha!
på friskvårdshuset. stod att de öppnade kl 8. ska bara försöka äta lite frukost...
Låter skönt det, verkar bli ett riktigt härligt väder idag.
ska njuta i solen och snygga till här hemma och sen på barnkalas ikväll.
vi ska grilla imorgon, längtar så!
har tränat nu, gick toppen bra!!!