• Mikah

Vänner i kristianstadområdet!

Fattas vi folk? Var är solstråle tex?

• Mikah

Solstråle. Ja så är det ju ibland. Här är det bra. Känner mig lite rastlös bara.

• Mikah

Jag har aldrig provat Mary kay. Köpte du nåt.

Fjälltoppen, man blir inte piggare tyvärr men på vintern så kan man ju göra att man ser piggare ut.

• Mikah

Solstrålen. Jag var på mitt första Partylite i höstas och jag är galen i ljus men dessa var askyvärda och svindyra.

Ja Edvina om man ser dem i nåns hem lite naturligt och inte med så mkt dofter på en gång så kankse man ändrar sig. Jag är ganska öppen av mig

• Mikah

Ja vi brukar också köra på natten. Var vart det ni skulle?

Vi ahr också haft. har precis upptäckt att vår poolvärmepump har blivit stulen. Antagligen när vi var borta. Den är lite undanskymdfrån huset och eftersom vi inte har varit ute i trädgården så mkt nu på vintern så märkte vi inget förrän idag.

Maniok skrev 2009-02-06 21:56:58 följande:
    Hej allihopa, hoppas allt är bra med er! jag har lockat hem ett virus på min dator därav min frånvaro. Så jag dyker väl upp när det e fixat. (är hos svärföräldrarna nu) Sedan har bilen gått i sönder ikväll, generatorn pajade när jag körde...det känns som att fredagen den 13 redan har drabbat mig :( Hoppas vi hinner laga bilen nu i helgen så man kommer till jobbet och så vi kan åka i väg på vår skidsemester. Åker ju på fredag 13/2...fast på natten...så då kan man väl säga den 14/2 (låter lite trevligare). Ha det så bra så länge. kramar
  • Mikah

hej hej. Hur är det?

Sitter och hoppas på att Vångabacken ska öppna i veckan....

• Mikah

Vi ska spela bowling på måndag med barnen jag och en kompis. Det är uppskattat här. Båda barnens barnkalas förra året var på Åhus bowlinghall.

• Mikah

Nej jag har inte träffat någon vad jag vet. Välkommen hit Sofiech78.

• Mikah

Maniok skrev 2009-02-24 10:39:43 följande:

Edvina: var köper du föresten den där aloverajuicen? Är den god?
    Åhh Fy är det den från Fd Volare ( kommer inte på vad det företaget heter numera) Shit vad äcklig den är i så fall. Jga ahde också en sån flaska hemma ett tag. Men den är nog bra fast jag märkte ingen skillnad men har hört andra som gör.
Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!