• Maniok

Vänner i kristianstadområdet!

Usch har fortfarande huvudvärk idag...

• Maniok

Är det ett tecken på att man bara blir äldre kanske? Var aldrig bakis förr. Tror jag har sovit lite dåligt oxå.

• Maniok

Sofflan: Det låter härligt.

Jag var med helt slut igår. Var hos svärföräldrarna o käkade middag, sen ville gossen min stanna över så det var bara jag, sambon o hunden som åkte hem. Det slår aldrig fel...kl 05.03 väkte hunden mig o ville ut. Inte konstigt man alltid är trött när man aldrig får sova...Nu sitter jag hos svärföräldrarna igen o väntar på maten. Är rastlös. Kanske man skulle erbjuda sig att dammsuga lite här...vet inte vad jag ska hitta på annars. =)

Edvina: Låter som ni har fullt upp därhemma. Mkt att göra i huset?

• Maniok

Haha, ja, då e det inte lätt om han vill göra allt själv. Jasså ni bor så nära. Får se om man ngn gång i framtiden hamnar i Tollarp. Hade varit skönt. Önnestad = mitt ute i ingenstans...

• Maniok

Nej, det e väl egentligen inte mkt dyrare i Tollarp. Varför ville han inte bo i Önnestad då?

• Maniok

Nej, Önnestad är väl egentligen inte så långt ut i ingenstans, det e nära till stan, men det e drygt att bo där när man inte känner en kotte. I Tollarp har jag min bror och sambons syster samt en och en annan kompis oxå. Så man är nästan aldrig hemma för ingen orkar komma hem och hälsa på. Blir alltid att man själv får köra.

• Maniok

hehe, nej jag ska väl inte klaga då. ;)

• Maniok

Hej, här händer det grejer medans man städat ur köksskåpen. =)
    Rock!!! I love it! Och party låter ju toppen.

• Maniok

Jag har inte gjort ngt vettigt annars jag heller. Har känt mig rastlös hela helgen. Försökte få sambon att lägga in tvätten tillsammans med mig, men det gick inte hem. Allt e ju roligare om man kan göra alla dessa tråkiga grejer tillsammans med ngn.

Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!