• Maniok

Vänner i kristianstadområdet!

Edvina: vad duktig du är!!!

Sofflan: låter härligt! Här blir det storstädning både inne o ute. Imorgon ska sambon hjälpa en kompis att flytta så får väl koncentrera mig på utomhuslivet idag o ta insidan imorgon.

• Maniok

solstrålen: jag undrar med vart helgen har tagit vägen....idag e det skitväder. Det blåser såååå kallt. Men jag får väl ta ett ryck här inne, fast just nu känner jag inte för det. Hade ni det trevligt igår då?

Lång vecka för mig nästa vecka. Jobbar må-0n och fr-sö. mindre roligt!

• Maniok

usch, jag skar mig ganska djupt i tummens fingerblomma igår. Tejpade ihop det direkt, så jag hoppas att det räcker. Men det gör ju så fruktansvärt ooont! Att man kan vara så klantig, skulle bara dela en fralla.

• Maniok

Välkommen hem Mikah!

Jag säger som er andra, hade varit trevligt att hitta en dag i vårvädret att träffas på.

• Maniok

Säger oxå välkommen till dig koko banan!

• Maniok

Edvina: Ja, jag fick en himla bra löneförhöjning, än så länge har det inte blivit ngt liv, men det kommer säkert.

Välkommen KaffeSandra!

Kanske dags att säga vad man heter oxå.
    Ellie (Elinor) heter jag. Jag är 25 år, sambo med en Jeppe och mamma till gossen Lowe som är 4 1/2 år. Bor i hus i Önnestad (så då b0r vi nästan grannar KaffeSandra). Har även en hund som heter Pixi. Jag jobbar som undersköterska på Centralsjukhuset i Kristianstad.

• Maniok

KaffeSandra: Det e en blandrashund. Mamman e boxer/labbe och en massa annat. Pappan är rotweiler/schäfer.

Jag ska jobba hela påsken nästan...fre lör o sön. Fast ska även på 30 års fest på lördag. Så lite roligt blir det iaf.

• Maniok

Edvina: Vad skulle du vilja göra då? Jag skulle med vilja göra ngt nytt typ inom kroppsvård/friskvård. Men just nu e jag bara så glad över att jag har ett fast jobb. Så det lär väl inte bli ngt nytt för mig än så länge iaf.

• Maniok

Edvina: ok, hoppas att du får syssla med det du vill iaf.

KaffeSandra: Tack, jo, hon e faktiskt väldigt fin, men otroligt busig.

Mikah: Jag vet inte....jag har iaf inte gjort det! Men ska jobba hela helgen tråkigt nog.

Glad påsk på er alla om jag inte sagt det innan!

• Maniok

Kaffe Sandra: Hon är 1 år och 2 månader.

Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!