Inlägg från: sofflan82 |Visa alla inlägg
  • sofflan82

Vänner i kristianstadområdet!

Var det några andra än jag som hade tänkt gå Solstrålens erotikparty?? Hade vart roligt att träffas! Även om det skulle kunna vara intressant att hinna träffas innan... {#lang_emotions_wink}

¤♥¤Man måste tänka positivt!¤♥¤
  • sofflan82

Det var den 28/3. Håller helt med dig om att alla verkar himla trevliga i denna tråden!

• sofflan82

Då jobbar du som sagt säkert Edvina... Det kan nog vara ... ehhh... ett spännande sätt att träffa nya människor på...

• sofflan82

Håller tummarna för det, hade vart roligt att träffas!

• sofflan82

ajajaj.... Inte så skönt att bli masserad med klor...

• sofflan82

Grattis Immaaaa!!!! Vad roligt för er att få ha er lilla på rätt sida magen! Gosa nu så mycket ni kan med honom! Hoppas att ni alla mår bra!

• sofflan82

Hur har er helg varit??

Själv var jag på kalas igår och sedan var jag och sambon ute på banken! Riktigt trevligt men sent. Tog hårt på sambon som sover igen sig nu... {#lang_emotions_tongue_out} Jag har vart ute på en trevlig barbacka tur med pållen och nu ska vi snart äta lite söndagsmiddag. Helstekt kotlett med potas och rotfrukter i ugn. mums!

• sofflan82

Hejsan solstrålen! Vad trevligt att ha dig tillbaka! Hoppas att ni har haft det underbart skönt!

Har varit på gympa i medborgarhuset här i Fjälkestad, byalaget tycker att vi behöver röra mer på oss.. {#lang_emotions_wink} Var superroligt men jobbigt! Hon som höll i det lyckades lägga det på en utmärkt nivå! De yngsta var 9 år och de äldsta vad 70+!

• sofflan82

Vi pratade om det för några sidor sedan. Jag kommer! Ska bli väldigt spännande, är det första jag varit på...

Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!