Vänner i kristianstadområdet!
tittar in
tittar in
var bor ni alla själv så bor vi i hässleholm =)
tack för välkommande osv hoppas er påsk varit bättre än våran för den har vi bestämt firat på barnakuten fre o måndag tösen min har fått astma och andnings svårigheter *suck*
har ni alla syskon till era små eller det är er första? själv så miste vo våran första tjej så lillasyster är man så rädd om kram
hej hopp här är en depp dag helt slut då lillfis va vkane halva natten gubben jobbar i malmö tills lördag kväll o kommer hem sen men åker igen till varberg på söndag kväll o blir borta tills fred då det blir malmö på lördag sen varbeg på söndag känns som familj inte finns just nu när de börjar få fart på jobben då han jobbar med anläggning osv =/ tråkigt men kul med shopping pengar så vad gör ni andra ikväll osv själv så sitter man själv *suck*
hejpå er har läst men gubben komigår därav min frånvaro här sitter just nu lite små sur eller vad man ska säga *skratt* har /hade en god vän som har dåligt med pengat till kläder till sina barn så hon har fått beg kläder från agnes o visa nya plagg som hon fick som jag ej gillar men nu är det till saken att hennes gubbe ringde min om frågade om han vill köpa snus för han hade varit i tyskland o ja sa då linus visst det kostadebara 250kr men det kunde vi väl fått gratis för alla kläder. eller vad säger man.
nwej nu blir det mys o han åker vid fem tiden ikväll kram
hej o välkommen
nu e sambon borta ocj jag hemma själv fast det blir jobb oxå tråkigast är nog kvällarnaa må säga igår kväll bokade jag klädparty för märket gangstar.
www.gangstar.se
så är någon sugen så säg till ska ha det den 4 maj kl 18,00
kram på er alla
oh blir galen har inget att göra idag tösen sover dock kram
hej hopp fy fasen för mensvärk det va det bästa med att vara gravid *skratt*
vad har ni för planer i veckan ingen mer än jag som är gräsänka i veckan??
så jobbigt att vara ute med polen osv trist men men o tösen är super aktiv =/ plikten kallar bajs blöjor *muma* or not....
Solstrålen 82 skrev 2009-04-22 08:50:51 följande:
morghana: låter precis som min gubbe fast denna gången då jag fyllde år för någon vecka sedan så överträffade han sig själv med 10 röda rosor o god paj o grönsallad som stod framdukat när jag kom hem men vem fick ta köket efteråt jo jag så det va den servicsen
gud tjejer vad ni har skrivit på de sista timmarna nu har man en liten sjukling hemma igen ack ack säger bara suck för dagis vadå rena smittohervan...
kom på en liten ide om nu vi har ett bröllop på g i tråden och en massa friviliga så det väl bara att hitta ett datum och en plats så får vi andra smaka tårta =)
måste fråga ska vi ses med eller utan barn?
nä nu blir det bingen nästa man vet ju aldrig vad som väntas inatt =)