Vänner i kristianstadområdet!
Hej hej! Kan jag hoppa in i er tråd? Jag bor i Kristianstad och är 22 år. Jag bor med min sambo och vår dotter som är 1½ år.
Hej hej! Kan jag hoppa in i er tråd? Jag bor i Kristianstad och är 22 år. Jag bor med min sambo och vår dotter som är 1½ år.
Solstrålen 82: Hehe, vet hur det är det där med träning. Man borde, men det blir liksom aldrig av.. I påsk ska vi inte göra något särskilt. Middag hos svärisarna och min biltokiga sambo ska upp till elmia. Själv då?
Mikah: Det är ett 40-talshus. Det är faktiskt inte mycket som behöver göras. Ganska skönt att bara kunna flytta in. Det som ska göras är sånt som vi vill göra, inte sånt som måste göras. Eller ja, kanske lite som måste göras, men inte så mycket. Måste fixa ventilation på vinden, sätta staket och fixa pelletsbrännare...
Maniok: Tack tack. Ja, då bor vi inte så långt ifrån varandra. Vad är det för hund du har?
Solstrålen 82: Ja, det blir väl att man gör en del ändå. Även om man inte måste.
sofflan82: Såg nu att du har häst. Hur många har du och vad är det för nån/några? Djurintresserad som jag är så är jag ju nyfiken
Maniok: Det låter som en fin vovve du har
sofflan82: Låter som du kommer få en mysig helg.
Mikah: Inte jag iaf
Maniok: Hehe, ja det kan jag tänka mej. Hur gammal är hon?
Maniok: Ja, då har hon väl en del bus kvar då innan hon blr ordentligt vuxen...
herbst: jag bor i österslöv, men ska flytta till färlöv
Maniok: Grattis grattis! Vad spännande.
Såg att ni pratade om ålder och jag är 22 år, blir 23 i september så jag är väl yngst då, hehe
Jag va i Ullared igår och hittade massor till både mej och min dotter. Riktigt roligt
Solstrålen 82: Ja, där va en del att handla. Mer än vanligt till mej faktiskt. Köpte både jeans och jacka och jag brukar aldrig hitta mer än kanske nån tröja... Sen blev det en klänning och lite tröjor också. En hel vårgarderob till lillan också
Morghana: Man måste bara planera noga när man åker dit. Vi åker alltid en torsdag och alltid innan löning. Då är där lite folk
Mikah: Vi brukar hyra en stuga i Skummeslöv som ligger ungefär en timme från Ullared. Min mamma och moster åker dit på tisdagen och jag åker dit på onsdagen, sen kör vi till Ullared på torsdagen och är där hela dagen. Jag kör hem sen på fredag morgon och dom stannar till söndag. Hade aldrig orkat allt på en dag. Det blir riktigt mysigt när man gör det till en minisemester
Hehe, jag behöver aldrig påminna min sambo om att jag fyller år. Vi fyller år på samma dag Jag är ca. 2 timmar äldre bara
Det är hur praktiskt som helst. Dessutom var vår dotter uträknad att födas den dagen också.. Det blev dock 9 dagar senare, hehe
Det roligaste är nästan att hon inte alls va planerad, hehe.
Ja, det va en 30årspresent som heter duga det
Ja, det råkade bara bli så snygg tajming