• Hannah74

nekad snitt,vad gör jag nu?

Var det auroraläkare du pratade med?

Nu är vår lille pojk äntligen här-världens vackraste! Och i april får han en lillasyster!
  • Hannah74

Stort grattis! Vilken lättnad!

Njut nu ordentligt av de sista 3

Nu är vår lille pojk äntligen här-världens vackraste! Och i april får han en lillasyster!
  • Hannah74

Jag saknade normala bindor efter mitt snitt. Det är säkert väldigt olika, men den större blödningen försvann efter ett dygn, man blir ju oftast kvar lite längre efter KS och det fanns INGA normalstora bindor. Inte ens i affären på sjukhuset när jag skickade Erik o handla. Kände att det var mkt olustigt att gå med jättebinda, min syster köpte sen med helt vanliga dagbindor och det var en lättnad. Kände mej helt normal då

Mammatrosorna var jättebra då de gick över snittet, även mjuka mammabyxor. Mina blev dock förstörda av tejpen(?) och därför glad att jag hade billiga mjukbyxor fr HM.

Sen en stor go luvtröja, hade ingen lust att kasa runt i sjukhusrock som så många andra. Även goa tofflor.

Jag hade nästan inte ont alls efteråt och var uppe snabbt och sa till dem att dra katetern. Skönt att bli av med den. var dock tvungen att kissa isf inom 4 timmar efter de tagit ut den, då hjälpte det att sitta på toan och spola med den där duschen i underlivet med ljummet vatten.

Jag fick katetern innan med bedövningskräm. Kändes inte.

Svar på tråden nekad snitt,vad gör jag nu?