Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?
oktober: gud vad skönt!!
oktober: gud vad skönt!!
mia: Jobbigt med arbetet, hoppas du får träffa en bra läkare!
oktobermammasen: Hur tätt blir det?
mia: Hoppas det går bra idag.
jazza: Redan rul? vad kul!! Här gör dom inte fören v18-19 typ för då ser dom tydligen mer.
Ni måste lägga upp era bilder från ul sen!
vad kul jag är i v16 nu men inte rul fören 15 maj
okej inte så långt bort men lite för lång bort :p
oktober: jag vet hur du menar, jag e livrädd att inte hinna in denna gången. mitt vatten gick och fick värkar direkt. ringde förlossningen efter tio min som inte ville ta in mig, men fick komma in på en koll 21:20 var jag innskriven 00:04 är min dotter född..
oktober: ja det får vi nog. så skall man hinna få barnvakt med.. Tur vi lärt känna våra grannar..
Min dotter kommer 3 veckor tidigt, fick hinnesvepning. Tjat lönar s sig ;)
Jag tänker inte gå längre än till v38 med detta barnet och kommer be läkare vid v 36 och 37 se om jag öppnat mig något och ge mig hinnesvepning då med annars igångsättning.
Jag tror jag komme r kunna få det så med. Skam den som ger dig... *sig
hatar detta tangetbord.. kan ju fan itne sydda,,
oktober: Var glad att du har semster och njut ;) jag ahr 5dar och då skall vi till astridlindgrens värd-
Förra året var vi på Rhodos en vecka och Öland en vecka så mysigt! Ahde med cyklarna på Öland med. dEt ä'r ett tips! bara rack väg finns inga backar.
Jag känner bara jätte liiiite än tror jag. Hur kan nu känna så mkt?
Jag gör med rul i v20 och inte gjort Nupp. Men här i Göteborg sa min BM att det är för att do gör längre och nogare och ser mer då lite senare.
vi hyrde en stufa på öland mitt i ingenstans dotter var då 1 och hon satt på cykelstol bakom cykeln, cyklade itne så långt till olika lekplatser havet också dör. In till "centrum" och gick uto ch åt. Tog bilen till andra sidan en dag och cyklade runt fät och åt glass och liksom tog det lugn.t
Fru W skrev 2009-04-23 21:14:20 följande:
Åsa är så mysigt, smögen gillar jag inte alls är nog ensam om det. Men blev tvingad dit varje sommar som lite och när jag var 14 hade jag ett pucko till "pojkvän" där.
Jag måste ha en plattång vet ni var man kan få tag idet?
mia: jag ahr gjort studiebesök på ullard, runt löning är det som minst folk för alla tror det är mycket folk då ;)
jag är större denna grav, och mjukare på magen :p