• zasata

Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?

jag älskar vagnar.. köper nog tre innan i alla fall, en vändbar, en liggdel till min uj och en syskonvagn.. Nanm har jag med fudnerat på. Jag gillar Alexsander..

Kul att vi är många från gbg.

tänk inte på bilen när du köper vagn, tänk på att du skall komma in på spårvagnen det är svårare ;)

• zasata

Lillapop, Linköping, bf sep. 27
    Jazza, Alingsås, bf 1 okt
    Emilias, Fruängen, bf 1 okt
    Flowertime, Stockholm bf 4okt
    Miaelund, Enskede, bf 4 okt
    Fru W, Värmdö, bf 6 okt
    Kiwifia, Landskrona, bf 7 okt
    zasata, göteborg bf 9 okt
    oktobermammsen bf 10 okt Göteborg
    Buziz 25år, bf 15 Okt Sandviken, 1 Dotter på 4år

jag tror på en enskild tråd för bf..

jag saknar med sjal och sele, men är det inte bökat att ha det på vintern när man har ytterkläder på sig?

• zasata
    miaelund skrev 2009-03-24 12:19:03 följande:
    Måste berätta, blir sååå irriterad. Var på babyproffsen idag o skulle titta lite på vagnar bla. Jag o min kompis är ensamma i butiken och i kassan står det tre expediter. Vi går o tittar lite på matsaker o kommer fram till vagnarna o börjar titta, vrida, provköra lite mm. Försöker få kontakt m nån framme i kassan som alla står mot varandra o fnissar o pratar o INGEN tittar ut i butiken. Efter ngr minuter blir jag så arg (ok, har lite kort stubin just nu.... ) att jag skiter i att försöka få nån mer kontakt m personalen och tömmer min korg och går där ifrån. Hur svårt kan det vara att ha lite koll på 2 kunder som kommer in i en butik? Borde kanske gått tillbaka t kassan o bett om hjälp men jag anser att när butiken är tom o de inte är upptagna m att plocka fram varor så är väl personalens jobb att finnas ute i butiken o erbjuda sin hjälp. Tänker inte åka tillbaka dit o köpa vagn iaf *grrrrrrr* Gjorde iaf av m 450 kr på skitsaker men nödvändigheter inne på EKO så pengar kan jag visst göra av med ändå
    babyproffsen är tyvärr skit, rekomenderar ingen att handla där! aldrig hört något bra.
  • zasata

jag jobbar till 21 på måndagar eller varje kväll rättade sagt.

fan vad ont jag har i magen. Måste gnälla kan inte stå upp just nu. Jag och Ebba har haft bråk idag. (nej jag slår inte henne men hon slår mig) SÅ parkade till skit hårt i magen en gång, sen dess har jag haft så ont. + att jag har IBS och när dage vari åt helvete har jag fått springa på toa hela tiden så det gör ju skit ont med. nu sitter jag på jobbet har ont i bebis magen, ont i tarmarna och mår så illa...

• zasata

måste ha pengarna! Tyvärr, och varit borta så himmla mycket. Bara jobbat här i 2 månader och typ vart borta 15dar totalt, några wab och många för jag mår så illa.. Vågar knappt gå hem igen.. ÄR ju bara 4a timmar, 3 timmar kvar.. Får sitta här och inte jobba så känns det lite bättre.
    ÄR mest rädd om det hänt något i magen när Ebba fick till en fullträff... Hoppas hon vaknar på en bättre sida i morgon!

• zasata

ja jag vill ringa gynakuten, men det går inte att få numret dit. utan måste ringa sjukvårdsupplysningen. Och dom gillar jag inte alls när det gäller sånt här. nu hoppas jag på att detta trottsandet går över snart. ANnars bygger jag ihop spjälsängen igen..

• zasata

jag var på gynakuten igår. aldrig träffat nån sådam otrevlig läkare, men allt var bra sa han i alla fall. fick inte se något och han gjorde knappt färdigt undersökningen fören han var klar. han knappt reagera. men allt var bra vilket är det viktiagste

Svar på tråden Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?