Inlägg från: miaelund |Visa alla inlägg
  • miaelund

Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?

Svar på #98
    Tyvär så e de nog så att det är helt normalt   Jobbigt men det ska nog gå över så småningom..... Försök att äta ofta o regelbundet, få i dig mkt vätska o rör på dig i den mån du orkar, kan ej komma på ngt mer tips.

KRAM
    Maria, förlovad m Niklas, mamma t Saga f. 6/9-07
  • miaelund

Hur känner ni inför mammakläder?  Jag vill börja shoppa en massa nytt redan medan sambon tycker att jag har ju redan kläder sedan förra graviditeten.... Visst har jag det men de är ju minst 2 år gamla o dessutom var de flesta fr min syster så de är 6-8 år nästan alltihop. Känner mkt större längtan efter att shoppa denna gång än sist, o jag har ju knappast fått mage än liksom

Ska nu försöka sova lite, Sagan vägrar sova utan mig i sängen så det är väl lika bra at få henne o mig själv i säng innan iaf mina ögon går i kors alldeles

KRAMAR

• miaelund
    Svar på #109
    jag hade det förra gången, men inget mf, så du behöver inte oroa dig tror jag
  • miaelund
    Svar på #112
    Precis så var det för mig, var ute o shoppade m min svägerska o när jag gick på toa var det beiga flytningar i trosan o på pappret. När jag kom hem ngr timmar senare var det som vanligt igen.

Själv blir jag lite nojjig då det kom lite rosa på pappret efter vi haft sex. Misstänker att det är bara för just att vi hade sex o slemhinnorna är lite känsliga men oron kommer ju direkt då man ser en annan färg än ingen/vit i trosan el på pappret.
    Ursäktar mig oxå för lite väl detaljerat men just nu vill jag bara gråta av oro... Vet ju att det inte hjälper men trötthet, sömnbrist och alla hormoner gör inte så att käslor o förnuft samarbetar direkt....
  • miaelund

Håller med dig där, blåa hade väl varit mkt bättre O om det ej går att fixa en lycka så kan de väl sätta dit ett inbyggt system så man kan få höra hjärtljuden när man helst vill åtminnstone Idag är det som vanligt, ingen färg o jag är lugn. Fick sova utan barn i sängen inatt oxå så jag känner mig nästan utsövd så jag hoppas att det var det sista rosa jag såg innan hysteriska oron lagt sig Appropå torrhet eller ej så är jag nog mindre torr än innan, men ingen större skillnad. Minns att sista månaderna förra gången hade jag extraplus trosskydd el minibindor just pga flytningarna. Men det lär väl komma i slutet av denna oxå antar jag.... Nu bli det frukost m lilla Saga innan hon ska t dagis o jag sätta mig o plugga KRAMAR!!!!!!!

• miaelund
    Mållan 1 skrev 2009-02-10 07:44:05 följande:
    Igår hade ja en brun/röd flytning el blödning... inga mängder... men man bli ju nojjig!! Sen ska ja inte skrivas in förns 4/3 :S Hur ska ja orka vänta då min kropp gör så här??Så här va det inte då ja väntade Vilmer!! Skit nojjig nu!! :(
    men du, du kan väl alltid ringa o be om en undersökning pga de brunröda? Skulle jag nog överväga om jag var du för att slippa oron. Tror dock inte att vi behöver vara oroliga men man oroar ju sig direkt iafFundersam
  • miaelund
    Cute Baby, Jag läser på distans en receptionistkurs jag hittade på komvux. Har både undersköterske- och ekonomiassistentkompetens men vill jobba mer med friska människor fast fortfarande inom serviceområdet så då tänkte jag att lite mer skola skadar ju inte

Vad läser du?
  • miaelund
    Pixter, jag hoppas verkligen att det inte är ngn fara (tror inte att det är det men man vet ju aldrig) skönt att du får komma in på koll iaf Håller tummarna för dig.

Ska iväg t mitt jobb nu o mår så jäkla illa. Känner mig yr o knäsvag och illamående mest hela tiden. Känns så där roligt att åka iväg på 15 hembesök ikväll och hjälpa gamla o sjuka m mediciner o sprutor mm mm. Hos de flesta är det fräscht, men hos vissa luktar det så illa att blotta tanken på att gå in där får mig att vilja kräkas redan
    Men men, det är ju bara att bita ihop, om ngn månad kanske man vågar berätta på jobbet o kan då kanske få de "fräschare" patientbesöken om illamåendet fortfarande sitter i...

KRAMAR t er alla "nya" som "gamla" i tråden o en extra till Pixter
Svar på tråden Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?