Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?
KRAM
Hur känner ni inför mammakläder? Jag vill börja shoppa en massa nytt redan medan sambon tycker att jag har ju redan kläder sedan förra graviditeten.... Visst har jag det men de är ju minst 2 år gamla o dessutom var de flesta fr min syster så de är 6-8 år nästan alltihop. Känner mkt större längtan efter att shoppa denna gång än sist, o jag har ju knappast fått mage än liksom
Ska nu försöka sova lite, Sagan vägrar sova utan mig i sängen så det är väl lika bra at få henne o mig själv i säng innan iaf mina ögon går i kors alldeles
KRAMAR
Håller med dig där, blåa hade väl varit mkt bättre O om det ej går att fixa en lycka så kan de väl sätta dit ett inbyggt system så man kan få höra hjärtljuden när man helst vill åtminnstone Idag är det som vanligt, ingen färg o jag är lugn. Fick sova utan barn i sängen inatt oxå så jag känner mig nästan utsövd så jag hoppas att det var det sista rosa jag såg innan hysteriska oron lagt sig Appropå torrhet eller ej så är jag nog mindre torr än innan, men ingen större skillnad. Minns att sista månaderna förra gången hade jag extraplus trosskydd el minibindor just pga flytningarna. Men det lär väl komma i slutet av denna oxå antar jag.... Nu bli det frukost m lilla Saga innan hon ska t dagis o jag sätta mig o plugga KRAMAR!!!!!!!