Läkarskräck/förlossningsrädd, o imorgon skall jag sättas igång...
Det kommer gå kalasbra! Kommer tänka på dig o Aqua imorgon o hålla tummen stenhårt!
Yo go girl! Kram!
Det kommer gå kalasbra! Kommer tänka på dig o Aqua imorgon o hålla tummen stenhårt!
Yo go girl! Kram!
Tjejen24: Jag hoppas inte du misstycker att jag informerar alla i din tråd här hur läget är!
För en liten stund sedan skrev Tjejen24 följande i en annan tråd:
Hoppar in lite snabbt medans jag kan skriva.
Dom tog vattnet kl.13.00, då såg dom att han hade bajsat lite i vattnet och sen dess har egna värkar startat av egen kraft..
så kraftiga så att vid 17.30 fick narkosläkaren lägga dubbel EDA så jag blev halft förlamand.
Så nu börjar det komma småvärkar igen och värkstimulerade droppet står och rinner för fullt och jag har blivit lovad att få ha EDA hela vägen i förlossningen.
Vet inte alls hur mycket jag är öppen nu, men för ett par timmar sen så var tappen helt utplånad...
Så här sitter jag o sipprar vatten, har värkar och får dropp och är halvt bedövad av EDA.
Är helt slut redan... skall försöka vila ett tag till och hålla ut innan dom kommer och ökar dosen av både det ena och det andra.
Håller tummarna för dig Tjejen!!! Kram!
Har hört rykten om att det blivit bebis..men inget bekräftat..uppdaterar när jag hör mer, för jag tror Tjejen har annat att tänka på
Tjejen har fått en liten pojke! De verkar må bra, men jag tror det är bättre att hon berättar mer om sin förlossning själv sedan..
Du skall vara stolt över dig själv! Jättebra kämpat!!