EPT (extremly pre term/extremt mycket för tidigt födda barn) tråd nr 13
Va? Finns det olika cpap-grejer att välja på? Någon som legat i västerås? Fanns det där?
Va? Finns det olika cpap-grejer att välja på? Någon som legat i västerås? Fanns det där?
Riskiflickan: Mitt andra barn (som är född i v.35) är tio månader, kan inte klappa händer och dricker inte själv ur pipmugg, som Valters familj skrev, så utvecklas ju alla olika. Men jag förstår ändå att du blir lite orolig.
Usch, psykologen jag fick träffa var urdålig, så det blev endast ett möte, man skulle kanske ha behövt mer egentligen.
Men det känns ganska typiskt sjukvården tyvärr, att man ska behöva vänta så länge på något så självklart! Får han näringsdrycker eller sånt från dietisten eller är det mest råd hur ni ska tänka med vanliga maten?
Vad roligt! Vilken vecka är du i?
Men när kom de på det? För Tyra har fått alla sina vaccinationer korrigerat, hon är ju dock född -06.
Nu blev jag lite sur, den här tråden har flyttats från prematurforumet till medlemsgrupper, den behöver ju ligga i prematurforumet för att nya mammor och pappor ska hitta oss. grrr-
Hej! Hoppas det är bra med er alla och att ni fått njuta av ett härligt väder.
Idag fyller Tyras lillebror Eyvind ett år! Tiden har gått otroligt fort, tyckte det var nyss man låg inlagd och läkarna lovade mig ännu en EPT, men icke!