Inlägg från: En orolig Mamma Molly |Visa alla inlägg
  • En orolig Mamma Molly

Hur mycket ska man blöda för att man ska misstänka missfall?

Jag är gravid med mitt andra barn. Har en dotter på 5 och halvt år. Igår hade jag lite som rosa flytningar, idag morse så blödde det och blodet var mörkt. Jag åkte in på sjukan och läkaren gjorde ultra ljud och jag hade hela tiden trott att jag var i vecka 8 men hon sa och visade mig att jag var i vecka 5+ några dagar så det var en väldigt tidig graviditet. Hon undersökte mig men det fanns ingen blod det var bara gammalt blod runt slidan. Hon sa att embryot alltså graviditet såg helt normalt ut och att det fanns inga klar tecken på missfall. Hon bad oss att komma tillbaka om 10 dagar. Nu när jag torkar mig så blöder jag inte alls. eftersom jag har varit gravid innan så kändes det konstigt att det blödde då jag inte hade det med mitt första barn. Nu önskar jag att alla här fina starka vackra kvinnor kunde bara sända oss ljus och styrka och kärlek så bebisen stannar kvar i magen och växer sig fint. Vi har försökt bli med barn i 2 år nu och äntligen har vi lyckats. Så sänd oss goda ljusa tankar så våran dotter får äntligen sitt syskon. Och kram och styrka till er andra kvinnor som känner sig oroliga. ??????

Svar på tråden Hur mycket ska man blöda för att man ska misstänka missfall?