Inlägg från: Teskedsmamman |Visa alla inlägg
  • Teskedsmamman

Hur mycket ska man blöda för att man ska misstänka missfall?

DU får nog inte så mycket bättre svar om du åker in igen utan du får nog tyvärr samma svar... försök håll ut fram tills fredag....

Man kan ha ganska stora blödningar innan det är någon fara för barnet... min svägerska hade blödningar vid menstid varje månad under hela sin graviditet och om man tittar på att du nu skulle vara i vecka 8 så kan det vara så att du har blödningar just för att du befinner dig i tidsrymden när du egentligen skulle ha mens...

en lättblödande livmoderhals kan ge ifrån sig mycket blod....

• Teskedsmamman

Jag vet hur hemst det är att gå och vänta... man vill veta NU!!!! och allra helst för 5 minuter sedan!!!

• Teskedsmamman

Espera: Verkar ju inte bra... nu skulle jag föreslå att du åker in!! Nu kan de se om fostersäcken finns kvar eller inte...

Pellinell: Jag har 2 gånger haft rosa flytningar, som knappt märktes och båda gångerna var det ma. En gång har jag haft en run blödning vilket var ok, sonen är 18 mån nu...

Blödningar är helt individuella, det finns de som haft bruna blödningar = gammalt blod och fått ma så det går inte och säga så precist som Pellinell försökte göra...

Svar på tråden Hur mycket ska man blöda för att man ska misstänka missfall?