ja därför skaffar jag inte ett barn till det är mest för släkten, de lägger sig i och särskilt farmor till Klara
hon hade då rest 65 mil till BB om hon hade fått, toktant!!
nä jag orkar inte med deras tjat, farmor har då aldrig sagt grattis eller vad kul när vi berättade att vi var gravida med Klara och har då i heller inte hört nått positivt om vårat hus eller att vi var och tittade på hus, det fick hon inte ens veta i början.....
min mamma tjatar mest om socker och coca cola och att hon måste ju ha kläder på sig
blablabla
det där med att åka bil långt det har farmor också tycke om, vi åkte ju i somras för andra sommaren med Klara först till Hudik sen till Lund men vi sov över på vägen mellan hudik och Lund förståss
jo just det hon farmor tyckte att det var knäppt att åka med Klara till legoland i danmark i somras
och att vi ska till mallorca i maj det har hon säkert också nått emot men denna gången så hade hon och mannen hennes redan varit på mallorca för endel år sedan och det hotellet som vi ska bo på
ja hörre ni, ibland är det bra att ha släkten långt ifrån och det blir nog inte fler barn, det är nog inte så vi är gjorda för, ibland känner man att man inte orkar med ett barn, inte just nu när det är en jobbig ålder med skrik och envishet så det bara väller om det
bimbomika
då är här en till som har ont i höfterna men inte av samma orsak som du.......