jasså ni håller med mig att man känner sig isolerad på porsön!
ja jag har hört bara bra om dagmammorna på skurholmen och det verkar också lättare att få kontakt med mammor på denna sidan av stan så jag ångrar så att vi inte flyttade tidigare
de familjer vi känner sen tidigare har i heller inte fått barn samtidigt och har de flesta fler än ett barn så det blir inte ofta man ser dem och så bor de utspritt i denna stad
ulimon
KUL att det går bra för J nu på dagis och jag vet att det finns även 3åringar som grinar när de kommer och när föräldern går men sen är allt som vanligt och han blir glad på direkten
K har det gått bra för sen hon började men det är ju olika det där, Hon hann ju bara vara på inskolningen som var en vecka och måndan därpå var hon sen blev hon sjuk och var hemma resten av den veckan, så det blev nästan som från början igen, lite grin kom det då ngr dagar och det kändes tungt
man slängde sig på cykeln de dagar jag skulle hämta för att man kände sig tom, det var så konstigt
hon började ett nytt dagis i januari för att vi flyttat och det har gått bra då med, då var det pappa hennes som fick ta inskolningen
efter influensan är hon tillbaka på dagis sen igår torsdag och det blev korta dagar dessa två dagar (8.30-14.30 ca)så det var ju skönt
men annars är hon om sambon lämnar gör han det 8-9 tiden lite olika och om jag måste lämna blir det oftast 7.30 endel ggr 8.30
sen hämtar jag 3-4 dagar i veckan kl 15
och onsdagar kl 16, var tredje måndag och fredag inte samma vecka kl 16 om inte sambon kan hämta henne tidigare
men ibland har jag övertid eller kan sluta tidigare av nån anledning så då kan det bli innan mellis
men så har vi p-möte var 6de måndag så då kan det bli efter kl 16 och måste jag hämta blir det ju senare för det slutar 16.30. Få se hur det blir på måndag då vi hhar p-möte
så vad blir det i veckan......35-40 timmar kanske
oj nu blev det långt detta