• BeJay

Ensamma mammor i luleå söker vänner :D

Svar på #119
    Ge absolut inte honung till ett så litet barn.......

www.alltombarn.se/halsa/vanlig-honung-kan-doda-din-bebis-1.5002

www.slv.se/templates/SLV_Page.aspx&epslanguage=SV

har ni provat öka dosen laktulos då?
    jag vet hur det är, Nova har varit in många gånger på tarmsköjning, så jag lider med er...

hoppas dom kommer på vad det kan vara,

en fråga, vad heter Eran doktor??
  • BeJay
    Svar på #123
    laktulos är inget som barn kan bli beroende av däför rekommenderar jag den :D
  • BeJay
    Svar på #122
    sök kontakt med Rune Alenius på barn mott.. i sunderbyn, han är den bästa läkaren jag någonsin träffat på, han är så go mot barnen oxå......

han har verkligen ställt upp för oss...
  • BeJay
    Svar på #126
    Rune är den unga kille.....

Den andra är Mats Bjerner, och han är juh helt jävla dum i huvudet. den människan kommer inte jag ha ngt att göra med igen.

Hoppas ni kommer fram till vad det kan vara.... det är inte gluten?!?

Jag vet inte, om du vet vem jag är men Jag heter Jessica och är 23 år gammal, jag känner igen dig oxå....
  • BeJay
    Svar på #128
    Är du månne Nathalies kompis?? :D
  • BeJay
    Svar på #134
    nej jag gick livsmedels på bergnäset., men jag har träffat dig emd Natt. jo ylitalo.. :D:D
    jo jag är 85a :D
  • BeJay

[/citat]Har nån av er ätit lergigan comp för illamåeende? eller likannde medecin? hur mådde ni när ni tog dom isåfall???
    [/citat]

Jag äter just nu primperan mot illamående, men vilken sorts illamående har du? primperan ges b,la mot migrän illamående, och illamående,
    fick det i samband med att jag ahr varit i sunderbyn då jag hade ont i magen och mådde illa...

• BeJay

Välkommen Plutteli.

Jag har en Liten Nova som blir 2 år den 30/3
    vi bor på örnäset i en 3a jag och min sambo coh nova, och "husdjuren" :P

Nova går hos dagmamma på skurholmen, och vi älskar det och trivs jätte bra med det :D

• BeJay
    Svar på #154
    kommunen har dagmammor som dom erbjuder, bara kolla på internet, på samma sätt som du söker dagisplats. kolla om det finns någon på ditt område. här på skurholmen/örnäset finns det iaf 4 st :D
  • BeJay
    Svar på #156
    jag rekommenderar det starkt....

nuförtiden heter det dock inte dagmamma utan dagbarnvårdare.
    sök på det eller ring kommunen och fråga om det finns ngn på porsön.

mvh jessica

nu och shoppa loss på storheden :D
Svar på tråden Ensamma mammor i luleå söker vänner :D