• BeJay

Ensamma mammor i luleå söker vänner :D

Svar på #72
    hehe, det är jag som har me and i inte klarisen :P

men jag förstod iaf... :D

mvh Jessica
  • BeJay
    ulimon skrev 2009-02-12 14:47:33 följande:
    BeJay: Ok då skrev jag fel men det är tur du förstod. men det stod att Klarisen skulle ha partyt i inlägg nr 71. Det var därför.
    hon kopierade precis som jag sa att hon skulle göra, kopiera texten och skriva vilka som kommer :D så det var hos mig men det ser konstigt ut :D:D
  • BeJay
    Svar på #78
    ingen fara. hör av dig när du vet helt säkert....
  • BeJay

Glad alla Hjärtans dag på er :D

jag och min sambo och dottern, funderar på beställa hem pizza och bara ha allmänt mysigt hela familjen.

Fick en superfin blomma av min sambo idag :D han är såå söööt :D

men eg, ska vi inte fira ngt nu, vi har juh 8 år den 15/4 så då är det viktigare att fira, tycker jag iaf.

vad ska ni andra hitta på i em/kväll då?

Imorgon kväll kommer svärmor och svärfar tillbaka till Sverige, dom har varit 9 dagar utomlands :D i Brasilien (Rio De Janeiro)
    skönt att dom kommer hem igen, då Nova saknar dom och pratar om dom varje dag.
    snacka om att man kan sakna ngn så mkt, till och med jag saknar dom ju, vi brukar ju ses nästan varje dag när dom är hemma...
    Men men imorgon återgår allt till det normala och nu får vi förhoppningsvis ha dom hemma lääänge :D

Hoppas ni andra iaf får/ har haft en underbar alla hjärtans dag....

Kram Kram

• BeJay
    Svar på #93
    hej,

Jag vet inte riktigt ännu, min sambos kusin ville träffa mig ev då, hennes son är inte så pigg så dom har varit mkt till läkare och så nu på sistonde, så hon frågade om vi kanske kunde gå en sväng på stan och sen hem till mig,
    men jag hör av mig om hur det blir med det!
  • BeJay
    Klarisen skrev 2009-02-20 09:06:18 följande:
    bejay ser att du är inloggad ska du träffa kusinen idag? annars kan vi ju höras på sms, mobilen om du vill ses på mat och prat!
    jag vet inte ännu, hon skulle ringa vid 10-10.30 när hon visste hur sonen mådde, men jag hör av mig =)
  • BeJay
    Svar på #108
    har ni provat laktulos?

ngt jag rekommenderar, min dotter har åkt in och ut i sunderbyn pga förstoppning,

inboxa mig om du vill fråga mig nå eller så D:

kram
  • BeJay

jag kan prata med dig :P

lyllo dig attn klara är bara lite förkyld.....

Nova har nämligen....... MAGSJUKA

Jag hatar magsjuka, finns absolut inget värre än det tycker jag, har kräkfobi vad gäller andra.....

Ha så skoj i förkylningstider, MEN tänk på mig iaf =)

• BeJay
    Svar på #114
    nej inga me and i kläder ännu... men det kommer nog snart ska du se.

Ja nu sover då min älskling iaf, min sambo tror han håller på åka på magsjuka. hoppas jag slipper *peppar peppar ta i trä*

hoppas denna magsjuka går över snart :)

man ska aldrig ge med sig till ett barn, bara säga att dom käderna duger, nu ska vi gå ut, så nyttigt med frisk luft när man är förkyld....

hur går det med badrummet förressten?
  • BeJay

Hej HopP!!

Nu har vi alla haft magsjuka.

Den var faktiskt helt ok :D Nova ahde den 1½ dag, (hon bajsade mest)

Sambon 2h som han var riktigt dålig....

Och jag då som började spy natten till lördag spydde från 02,15-06,20 sen var det inget mer, så jag ger faktiskt denna magsjuka en stor eloge för att den var så kortvarig :D

hru ahr ni andra det då?

Svar på tråden Ensamma mammor i luleå söker vänner :D