Inlägg från: bimbomika |Visa alla inlägg
  • bimbomika

Ensamma mammor i luleå söker vänner :D

ulimon
    förlåt de står ju =)

• bimbomika

Ysta var in på sidan å ud vad jag känner igen dig =) men varför vet jag inte,även din kompis=)

• bimbomika

Ysta
    Kan ju förklara en del,har bott på örnäset tidigare för några år sedan sen så har jag halva min familj på hetsön=)
    Vi flytta från örnäset aug 2006! och innan det hade jag bott där i ca ca 7år,tog över min fars lägenhet när jag flytta hemmifrån eller först dela jag och min bror på den sen flytta han och jag tog över den med maken! det var en trea med uthyrningsrum!

• bimbomika
    Svar på #187
    vi har sagt det till dom flera gånger faktist men ja det kryper fram ändå att dom inte säger något =( jo han gick bara tre timmar förut å nu går han längre...
    ja ja vi skall ju inte ha kvar dagiset här så....
    får hoppas att det blir bättre för fröken=) men Montesari e väl ganska långt borta? Har du bil så kvittar det ju...vet inte rikrigt vars det ligger men ja det stället värkar bra=)

Har A hemma i dag så får se vad vi hittar på =)
  • bimbomika

vi har inte sökt hos dagmammor pga av att vi fått veta att det är så ofta det sker att dom slutar och vill inte fara å hatta me honom pga av honoms besvär så vi sattsar på dungens förskola!
    men han kommer å vara hemma hela sommaren med oss fram till aug iallafall..eler kanske lite längre det ser vi..han kommer nog in till hösten sa dom eller då kommer han in på dagis på hertsön...å i maj så slutar han nog dagis här på porsön...

• bimbomika
    Svar på #191
    Jo albiin går jätte bra nu...=)
    Han är hemma i dag som han varit den senaste tiden..feber=(
    hanhar väl haft feber nu från å till i några veckor..vet ej varför men bvc är inte oroliga iallfall,kanske tänderna eller förstoppning på G igen =( ja ja det är bara att vänta å se...

Vi har fått tid hos öron den 26mars
    Det var väl då ni skulle till växthuset?
    så vi kommer inte,skall vara där vid 11 åsså skall han få lungnande medel osv..han lär nog vara trött och undersökningen lär nog ta länge...vilken tid skall ni ev fara dit? ifall vi hinner och han mår bra vill säga....

Jag har iallfall åkt på magsjuka,från jobbet=( kan inte förstå att man far till jobbet en dag efter man spytt=( det är en som gjort det å smittat alla andra igen =(
  • bimbomika

å va sköönt..vill åsså fara utomlands=)
    fast jag skulle nog hällst vilja fara till kina=) se både storstäderna å byarna =) men ja det e nog en väldigt dyr resa och inget man kan göra på en vecka eller två=( så jag får nig fara nån gång när jag blir gammal å grå=(

• bimbomika

Varför skall det vara omöjligt att resa med barn?
    Varför tycker folk det,vi har ju tagit dom till världen så vi får finna oss i att det blir ett extra moment,sen är det väldigt roligt att resa med barn tycker då jag iallfall=)
    bry dig inte om va din mamma sägetr gör som du vill=) (plutteli)
    Vi var ner till gotland i sommar med albiin och det gick prima,vi sov i tält och det var jätte mysigt! jag och maken är bilåkare så vi brukar dra neråt i sverige på sommrarna=) Öland och gottland är våra favoriter och har varit där sommar och vinter =) folk tyckte vi var knäppa som tog bilen ner i sommar men varför ska det inte gå att åka bil med ett barn? visst esan tar längre tid men vadåvi hadde en mysig semester iallfall=) När albiin blir äldre så får han ju mera utbyte av det och så får han se vårat sverige=) men självklart vill man utomlands,hällst skulle vi villja fara nu i sommar/höst men jag vill inte fara med en nyfödd...den kan ju få bli några månader iallfall=) sen så skulle jag vilja ner till big meet men då e jag höggravid och jag tar inte den resan en gång till=) gjorde de när ja vänta albiin men det är fruktansvärt att resa så långt när man e gravid! så i sommar blir det nog lyxele så jag får träffa min familjehemskusin =) hon har en flicka i samma ålder som albiin=) det blir inte lika långt=)

• bimbomika
    Svar på #197
    skulle gärna vilja lära albiin åka slalora m jag xånär han blir lite äldre och även skridskor men varken jag eller pappan kan det så vi får helt änkelt leja bort det till nån annan,men jag skall iallfall försöka åka slalom igen...maken har å problem med knäna så han kan inte åka därför å jag skada höften när jag var ca 14år,flög av en häst! innan det så tävla jag i längdskidor,spela fotboll mm men efter det klarar jag inte äns att åka längdskidor=( slalom har jag inte vågat efter det,ridning som ja åsså höll på med har jag försök går ej inte heller skridskor som jag försökt för nått år sedan,det är tur att man har syskon som kan hjälpa till med sånna saker...jag älskade att vara ute i backen men men jag kan iallfall åka pulka med honom=)
  • bimbomika
    Svar på #202
    ha ha svarar på mitt egna inlägg=) ursäkta men var lite stressad när jag skrev =) så hoppas ni kan läsa det iallafall=)
Svar på tråden Ensamma mammor i luleå söker vänner :D