Inlägg från: Proletariatet |Visa alla inlägg
  • Proletariatet

Duktus, fler som gjort operation?!Orolig!

Jag kan bara instämma i det MsBeauty skrev, fast vår dotters operation tog lite längre tid. Tog tnärmare vå timmar innan kirurgerna slutligen kom och berättade att allt gått bra.
    Hon var två veckor gammal när hon gjorde operationen (född v.24+1) och vägde runt 650 (kommer inte ihåg exakt, finns att läsa i mina gamla blogginlägg).
    Hennes ärr är också stort, och det växer ju mer i takt med att hon gör det, men läkaren sa att hon skulle bli snygg i bikini ändå
    Hoppas allt går bra med lillgrabbens operation, till oss sa också läkarna att det var en "rutin" op, även om det känns jobbigt iom att det är i närheten av hjärtat och att de är så små.

• Proletariatet
    MsBeauty skrev 2009-01-17 01:38:15 följande:
    allt i allt tog det också ca 2 timmar här, men det var transporten som tog tid sa de. operationen gick jätte snabbt på sonen i alla fall =)
    Fast de hade ett op-rum på avdelningen så hon transporterades bara några meter.
  • Proletariatet

TS: Har de sagt när operationen ska bli av? Jag kommer ihåg exakt hur nervöst det var, men berätta gärna vilken dag så kommer vi tänka lite extra på er då!

Svar på tråden Duktus, fler som gjort operation?!Orolig!