problem behöver råd?
Fick barn med en kvinna vi bodde tillsammans Jag var student och hade aldrig jobbat förut. Hon hade jobbat 1 år innan så hon blev mammaledig allt funkade bra tills någonting hände vi separerade sen dess tror hon att hon har ensamrätt på våran dotter. Ja har knappt fått vara med min dotter som är nästan 1 år . När hennes mammaledig tog slut innan det ljög hon för mig att ja måste skriva över mina dagar vilket ja gjorde men direkt efter det fortsätt hon att inte låta mig vara pappa. idag fick ja ett nytt hot från henne hon säger att hennes dagar tog slut och eftersom ja tog tillbaka dagarna ja hade get henne eftersom hon inte ville samarbeta o låta mig träffa min dotter. så kräver hon nu att ja ska ge henne 3 månader som sagt då hon har fått pengar av sos. Hon vill verken samarbeta eller nått. bara säger negativa saker om mig.. ändå väntar hon mitt nästa barn och ja har sagt nu vill ja vara pappa ledig hon säger nej och hotar mig med en massa saker hon tänker bara på pengar eller jag vet inte vad ska man göra .. när man har barn med en kvinna som bara tänker på sig själv och bara vill sitta hemma och inte samarbeta för då kan ja ha min dotter varannan vecka. varför gör hon så mot mig...
berätta ni som vet