Inlägg från: Proletariatet |Visa alla inlägg
  • Proletariatet

Vi som låg på avd 69, del 4.

Hej alla! Här är det tyvärr rörigt värre, jag och barnen har bott hos kompisar i några dagar nu, vi ska skiljas och maken har fått totalspel, ska möjligtvis få flytta in i kvinnojourens jourbostad tills jag hittar egen lägenhet, blir många samtal att ringa imorgon.
    Var och kollade på en fin lägenhet idag som jag innerligt hoppas vi får, det var inflytt 1:a februari så det vore skönt att få något eget.
    Usch man tror inte att sånt här ska hända, jag har ju ingen släkt i stan heller, och jag kan inte åka till dem för det är alkoholproblem och allt möjligt, så nu står jag här utan nånting, men det ska nog bli bra.
    Såna här stunder är man glad åt att man har goda vänner som stöttar och hjälper.
    Förlåt för mitt deppiga inlägg, men då vet ni iallafall.

Med barnen är det bara bra, skiljer ett kilo och sju centimeter dem emellan nu

• Proletariatet

Vi vill jättegärna vara med på en träff! I sala kanske skulle vara passande eftersom vi är såpass många som bor här?

• Proletariatet

Det tycker jag absolut Malin! Så barnen kan springa omkring lite och gunga och ha sig, åh vad jag längtar till våren och få slippa alla bylsiga kläder!

Har bvc  sagt något till er? För Tyra väger bara 100 gram mer och är lite kortare, men ja, det är klart de kollar väl på hur kurvan har utvecklats tidigare.

Här är det bra, börjar få ordning på livet. Eller det mesta iallafall

Ska till sjukgymnast den 4:e eftersom värken i nacke och rygg vägrar avta, gjorde mitt första yogapass här ikväll, det är ju en skonsam trängingsform som är stärkande så den borde få godkänt.

Kram!

Svar på tråden Vi som låg på avd 69, del 4.