Fortsättningstråd Framfall/slid eller livmoder
Up: Vad "rörigt" det verkar... Verkar som att du får massa olika alternativ... Kommer inte läkarna själva fram till vad som är bäst för just dig?
Minnie: Kommer ihåg att hon sa att en sån tvt är så dyrt så skulle de ha det privat så skulle man inte ha råd att operera, eller det hade kostat mkt, mkt mer.
Vet inte om det hon ska göra på mig är ngt som är mkt sämre men jag känner ändå att jag vill kolla upp OM man kan göra en sån tvt efter min operation ifall att besvären kommer tillbaka...
Jag förstår att du inte fick ngt begrepp om henne
Hon är trevlig men lite "speciell" men jag tror att det är språket som gör att det blir lite konstigt ibland även om jg oxå hade reagerat på att hon sagt mitt namn!
Kommer nog köra privat ändå!
Har fått en remiss till kk och ringde dom idag (en sköterska som lät som att hon mentalt gått på semester redan och totalt ointresserad).
Jag har en tid för undersökning i september och det gick absolut inte att få tidigare även om jag förklarade min situation att jag önskade en bedömning innan min planerade operation...
Så antingen kör jag privat i juli eller så avbokar jag o tar tiden i sep. Men då kan det lika väl bli att jag får ett nej till op där och så har jag "missat" flera månader... Dessutom va det minst 3 mån till op om man skulle få op och iom att jag har bröst/buk inplanerat oxå så känner jag att jag vill kunna planera min höst lite bättre än att inte veta hur det blir...
Känns som att livet delvis stannar upp och jag vill ha det gjort!!
Tror ni att det blir "sämre" privat?