Fortsättningstråd Framfall/slid eller livmoder
Ååå Isa! jag hör hur dåligt du mår...och jag lovar dig om det känns bättre att veta att man inte är ensam jag har själv varit där o¨mått så dåligt att jag inte kunde äta- gick ned flera kg när mitt elende började- men mitt började med smärtor o jag var så orolig åkte in o ut till läkare (framfalletkom sen...) sjukskriven av ont o oro till o från.
men snälla Isa du måste göra något roligt nu o inte tänka så mycket på det här- för jag tror att ju mer man fastnar o tänker på hur det känns- ju mer känns det..... (egen erfarenhet...)
när du är hos barnmorskan se till att hon känner när du står upp också- du kommer få hjälp på ett eller annat sätt!
försök nu att tänka på annat o gör något kul- o du måste äta (ju mindre näring kroppen får- ju sämre mår den så är det ju bara.
Gå ut på restaurang o ät middag med gubben kanske redan ikväll? o nu kanske du kan ta en promenad med barnet o köpa en mjukglass eller nåt annat smarrigt- eller nåt annat trevligt så att du fokuserar på annat- för det är så lätt att fastna i grubbleriet efter symtomer...kram- gör nu nåt roligt!!!