Fortsättningstråd Framfall/slid eller livmoder
ja fy f buspojkarna; tänk om man bara hade det här med framfallet att kämpa med- jag är i samma läge som dig o är precis som du så trött på alla dessa remisser hit o dit o alla undersökningar, otaliga läkarbesök på olika ställen, jag har det exakt lika som du- men inget jag tagit upp här direkt, men kan berätta lite nu- ja först o främst är det ju detta med framfallet ja historien där vet ni ju- men det är nät jag snart nu kämpat med i 3 år och redaan gjort 2 op där.... sen mina buksmärtor- livmodern- hysterektomerad,
jämte detta så har jag en gallsten som jag kollat o dom vill op bort men jag har frivilligt tagit beslutet att avvakta op då den inte gör sig påmind varje dag som det andra skiten gör- och tyckt det är viktigare med op av framfall osv
sen har jag en jäkla njursten som är för stor sitter i höger njure o om den börjar vandra nedåt finns ingen chans i världen att det kan ta sig igenom urinledarna utan att fastna- fasa....så jämte operationerna har jag gått igenom redan nu 4st njurstenssprängningar.. men det är en hård rackare- den vill inte försvinna- ska nu 1/12 in för röntgen och ewsl behandling på den igen-5e gången...
inte nog med det här skiten så har jag ränt till vc 4 gånger nu sen i somras- dåjag åkte på en jäkla förkylning- så rosslig i lungorna att läkaren skickade mig på lungröntgen fick penillin som jag inte tålde- blev som en prickig korv- dum som jag var fortsatte jag äta den ändå- för jag orkade inte gå till läkaren återigen- men var tvungen 3 gånger till sen agusti vara till läkare då jag inte är bra- ont i halsen- jättekonstig halsont.. tar knäcken på mig i flera månader nu- inga bakterier...fick dessutom halsbränna- medicin mot det som jag åt i 2 mån men inge bättre, var nu sist förra veckan till vc igen- orkar inte med dennaskit också o blir ju orolig vad det är varför det inte försvinner- det halsonda alltså- läkaren visste inte vad hon skulle göra- så remiss till öron näsa hals- vill dit nuuuuu... ja sen en remiss för gastroskopi...usch....dessutom sjukskrev hon mig orkar inte jobba- känner mig så ledsen varför ska jag åka på så mycket skit- tar knäcken på mig...dessutom alla dessa svamp jag fick i våras jag som har varit helt förskonad från sånt hela livet....peppar peppar inte haft det på 3-4 mån nu
apropå öppenkänslan: så är det ju inte så för mig heller- skulle nog önska att jag hade litelite öppet...här är det helt igenslutet slemhinneväggarna ligger mot varandra o trycker, min livmoder sitter ju med lågt ned också -ja nu är ju livmodern borta men livmodertappen som är kvar(av det dom kortade ned den som första framfallsop jag gjorde)
sitter ju också ganska långt nere så väggen där är också kort o bullig, ska jag in o känna i slidan får jag typ tråckla in ett finger.hmmmm ja- nu är man intim